کد خبر : 121456
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 جولای 2021 - 8:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واکسیناسیون تنها راهکار کاهش بیماری کرونا است بسته هستند

واکسیناسیون تنها راهکار کاهش بیماری کرونا است

واکسیناسیون تنها راهکار کاهش بیماری کرونا است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: در شرایط فعلی واکسیناسیون تنها راهکار کاهش بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا می باشد. دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: تا کنون در شهرستان اهر تعداد کل موارد  بیماری کرونا ۸۵۱۱ نفر می باشد که از این تعداد ۷۰۸۴ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: در شرایط فعلی واکسیناسیون تنها راهکار کاهش بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا می باشد.

دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: تا کنون در شهرستان اهر تعداد کل موارد  بیماری کرونا ۸۵۱۱ نفر می باشد که از این تعداد ۷۰۸۴ نفر از شهر و ۱۴۲۷ نفر نیز هموطنان روستایی هستند و از این تعداد نیز متاسفانه ۲۷۱ نفر از هموطنان فوت کرده اند که بیشترین آن ها با ۲۱۸ نفر اهالی شهر می باشد.

وی گفت: تعداد بیمار بستری در بخش های کرونایی بیمارستان ۴۷ نفر بوده که ۹ نفر آن ها در بخش های ویژه بستری هستند.

دکتر میرزاپور با اشاره به اینکه تنها راه خلاصی از بیماری کرونا در حال حاضر واکسیناسیون است ازهمشهریان خواست واکسیناسیون را جدی بگیرند و به شایعات افراد غیر متخصص توجه ننموده و جهت حفظ سلامت خود و خانواده سریعا نسبت به واکسینه نمودن خود اقدام نمایند.

وی در ادامه از کلیه افراد بالای ۵۸ سال درخواست کرد جهت انجام واکسیناسیون خود امروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ به نزدیکترین مرکز سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.