کد خبر : 121453
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 جولای 2021 - 9:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختصاص بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار به کلیبر بسته هستند

اختصاص بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار به کلیبر

اختصاص بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار به کلیبر

فرماندار شهرستان کلیبر از ابلاغ بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کلیبر در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی در مجموع ۵٨ میلیارد و ٧٨۶میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی، خدماتی و غیره این شهرستان اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، عدالت حاجی پور

فرماندار شهرستان کلیبر از ابلاغ بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کلیبر در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی در مجموع ۵٨ میلیارد و ٧٨۶میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی، خدماتی و غیره این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، عدالت حاجی پور در جمع مسئولان شهرستان کلیبر، اظهار کرد: امسال میزان اعتبارات ملی و استانی نسبت به سال پیش افزایش دو برابری دارد.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته برای سال٩٩ مبلغ ۴۴ میلیارد و ٣۶٩ میلیون تومان جذب شهرستان شده که از این مقدار مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال آن به توسعه و تکمیل طرح های آبرسانی شهرستان تخصیص یافته است.

حاجی پور گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز از مجموع اعتبارات ملی، استانی و سایر منابعی که به شهرستان کلیبر اختصاص یافته، مبلغ  ۳۳۸ میلیارد ریال برای توسعه‌ی راه روستایی، ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه‌ی عمران روستایی، ۹۲ میلیارد ریال برای ایجاد زیر ساخت گردشگری از محل منابع شهرستانی و سفر وزیر گردشگری، ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساخت مجتمع فرهنگی، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آبرسانی، ۱۳ میلیارد ریال برای توسعه و عمران شهر کلیبر و آبش احمد، و غیره در نظر گرفته شده است.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.