کد خبر : 121403
تاریخ انتشار : شنبه 24 جولای 2021 - 9:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش بیماران کرونایی اهر به ۴۶ نفر؛ ۱۰ نفر در بخش ویژه بستری‌اند بسته هستند

افزایش بیماران کرونایی اهر به ۴۶ نفر؛ ۱۰ نفر در بخش ویژه بستری‌اند

افزایش بیماران کرونایی اهر به ۴۶ نفر؛ ۱۰ نفر در بخش ویژه بستری‌اند

‍ مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از افزایش بیماران کرونایی اهر به ۴۶ نفر و بستری ۱۰ نفر در بخش ویژه بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، دکتر محمد میرزاپور از افراد بالای ۶۰ سال خواست هر چه سریعتر جهت دریافت واکسن به مراکز اعلام شده جهت واکسیناسیون خود

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از افزایش بیماران کرونایی اهر به ۴۶ نفر و بستری ۱۰ نفر در بخش ویژه بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، دکتر محمد میرزاپور از افراد بالای ۶۰ سال خواست هر چه سریعتر جهت دریافت واکسن به مراکز اعلام شده جهت واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

وی، تجمعات ایجاد شده در هفته ها و روزهای اخیر، افزایش تردد و عدم استفاده از ماسک را باعث افزایش بیماران بستری بیمارستان عنوان کرد.

میرزاپور گفت: واکسیناسیون کامل (تزریق دو نوبت واکسن) در این پیک عملا باعث کاهش بستری گروه های سنی واکسینه شده گردیده است ولی متاسفانه هنوز ۲۰٪ جمعیت ۶۰ تا ۷۰ سال علیرغم اطلاع رسانی و پیگیری تلفنی و یا حضوری نسبت به واکسینه نمودن خود اقدام نکرده اند.

وی افزود: از کلیه همشهریان ۶۰ تا ۷۰ سال  و افراد ۷۰ سال به بالا که واکسن کرونا دریافت نکرده اند تقاضا می شود بدون توجه به شایعات بی اساس و غیر علمی، در ساعات اداری به نزدیکترین مرکز سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.