کد خبر : 121124
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 جولای 2021 - 8:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان اهر بسته هستند

توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان اهر

توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد عید قربان تا غدیر گفت: به میمنت این ایام و در امتداد و

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد عید قربان تا غدیر گفت: به میمنت این ایام و در امتداد و تداوم کمک های مومنانه بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و محرومین این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی همچنین از توزیع گوشت قربانی به مناسبت عید قربان در بین نیازمندان این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به مناسبت عید قربان ذبح گوسفند با همکاری سپاه، بسیج عشایری و کمیته امداد اهر انجام و گوشت قربانی در بین نیازمندانی که قدرت تهیه گوشت قربانی را در عید قربان ندارند توزیع می شود. 

سرهنگ پاسدار صفی از برنامه های مهم سپاه و بسیج شهرستان اهر در طول دهه ولایت و امامت را دیدار با امام جمعه جهت میثاق دوباره با ولایت و امامت، برگزاری رژه خودرویی توسط سپاه و شرکت تاکسیرانی، پخش شیرینی، تزئین خودروها، برگزاری جنگ شادی توسط حوزه های مقاومت، اجرای برنامه عقد اخوت در حوزه های مقاومت، دیدار با سادات و اهدای کمک و هدایایی به سادات نیازمند و غیره برشمرد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.