کد خبر : 121040
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 7:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲ روز دیگر اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی بسته هستند

۲ روز دیگر اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی

۲ روز دیگر اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستای آذربایجان شرقی با اشاره به عدم قطعیت نتایج انتخابات شورای پنج شهر تبریز، اهر، سردرود، باسمنج و سهند، گفت:  نتایج قطعی انتخابات این شهرها تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال /جعفر راستی شنبه شب در گفتگوی خبری، افزود: بر اساس فرصت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستای آذربایجان شرقی با اشاره به عدم قطعیت نتایج انتخابات شورای پنج شهر تبریز، اهر، سردرود، باسمنج و سهند، گفت:  نتایج قطعی انتخابات این شهرها تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال /جعفر راستی شنبه شب در گفتگوی خبری، افزود: بر اساس فرصت قانونی روند بررسی نتایج انتخابات، شهرستان‌ها نتایج خود را به هیات استانی اعلام کردند که اغلب این نتایج نیز تایید شده‌اند.

وی متذکر شد: به دلیل وجود فرصت اعتراض برای کاندیداها، در شهرهایی چون تبریز، اهر و … اعتراضاتی انجام گرفت که ما قانونا موظف به بررسی تمامی این اعتراضات بودیم.

وی با بیان این‌که انتخابات امسال شورای شهر و روستا در نقاط مختلف استان به خوبی و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: تمامی اعتراضات کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم، بازشماری آرا نیز انجام گرفت که در نتیجه آن‌ها، هیچ تغییری در نتایج ایجاد نشد و تنها در تبریز و بعضی از شهرها، نفر آخر منتخب و عضو علی البدل جایگزین شدند./ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.