کد خبر : 121032
تاریخ انتشار : شنبه 17 جولای 2021 - 11:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن کریم در اهر بسته هستند

برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن کریم در اهر

برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن کریم در اهر

رئیس اوقاف و امور خیریه اهر از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت منطقه ای با میزبانی این شهرستان خبر داد. علی احمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبری اهروصال گفت: در این دوره از مسابقات که به صورت منطقه ای به میزبانی اهر برگزار

رئیس اوقاف و امور خیریه اهر از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت منطقه ای با میزبانی این شهرستان خبر داد.

علی احمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبری اهروصال گفت: در این دوره از مسابقات که به صورت منطقه ای به میزبانی اهر برگزار می شود شرکت کنندگان از ۴ شهرهای اهر، کلیبر، هریس، ورزقان حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات حدود۴۵ نفر شرکت کننده از چهار شهرستان منطقه ارسباران حضور دارند که در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان و حفظ ۱۰ و۲۰ جز قرآن که با هم به رقابت خواهند کرد.

احمدزاده گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآنی نیز بعد از داوری اعلام نفرات برگزیده به مسابقات استانی که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد راه پیدا خواهند نمود.

وی گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن کریم ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه فردا روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ساعت ٠۹:۳٠ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.