کد خبر : 120848
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 جولای 2021 - 15:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سیره حضرت زهرا (س) الگویی فاخر برای دختران و زنان جامعه است بسته هستند

سیره حضرت زهرا (س) الگویی فاخر برای دختران و زنان جامعه است

سیره حضرت زهرا (س) الگویی فاخر برای دختران و زنان جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه اهر سیره حضرت زهرا (س) را الگویی فاخر برای دختران و زنان جامعه برشمرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار موسی صفی در همایش عفاف و حجاب در این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و همچنین روز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زندگی و راه و

فرمانده سپاه ناحیه اهر سیره حضرت زهرا (س) را الگویی فاخر برای دختران و زنان جامعه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار موسی صفی در همایش عفاف و حجاب در این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و همچنین روز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زندگی و راه و روش همسرداری این دو بزرگوار باید الگو و سرمشقی برای زندگی حال و آینده خانواده ها و نسل جدید جامعه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شجاعت و دلیری مردم ارسباران گفت: مردم منطقه ارسباران و در راس آنها مردم اهر در طول تاریخ به غیرت، شجاعت، مردانگی و نجابت معروف هستند. 

سرهنگ پاسدار صفی افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر مانند همیشه بار دیگر در صحنه انتخابات ۱۴۰۰حماسه ای بزرگ آفریدند به طوری که این شهرستان در مقایسه با شهرستانهای همتراز خود در سطح استان در حضور حداکثری پای صندوق های رای رتبه اول استانی را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین به درصد بالای مشارکت مردم اهر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: بدون احتساب جمعیت روستایی و عشایری این شهرستان تنها در مرکز شهر اهر شاهد بیشترین درصد مشارکت در این انتخابات بودیم که در مقایسه با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دیگر شهرستان های استان رتبه برتر را داشته است.

عکس از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.