کد خبر : 12073
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مارس 2015 - 10:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

فال روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

فروردین: بسیاری از افراد متولد این ماه در این روز بدبین می باشند. شانس هایی در گذشته وجود دارد که مانع رسیدن به روشنایی در آینده می شود. این ممکن است احساسات بدی مانند بدهی های پرداخت نشده یا اهداف واقعی باشد. اردیبهشت: در این روز اهمیت همکاری زیاد می باشد. این روز به شما

فروردین:

بسیاری از افراد متولد این ماه در این روز بدبین می باشند. شانس هایی در گذشته وجود دارد که مانع رسیدن به روشنایی در آینده می شود. این ممکن است احساسات بدی مانند بدهی های پرداخت نشده یا اهداف واقعی باشد.

اردیبهشت:

در این روز اهمیت همکاری زیاد می باشد. این روز به شما مهارت های ارتباطی را می آموزد. مهمترین چیز برای شما شریک زندگیتان می باشد، ترس زیاد بعث می شود که شما در حضور وی مرتکب یک اشتباه شوید.

خرداد:

امروز بهترین وقت برای برگزاری رویدادهای سرگرم کننده و تعاملات غیر رسمی می باشد. امروز شما باید به دنبال تشریفات باشید و آزادی بیان را کنار بگذارید. ممکن است شما بیشتر توجه خود را به سلامتی و وظایف خود منعطف کنید.

تیر:

امروز شما وسوسه می شوید که پا را فراتر از منطقه راحتی خود بگذارید. اگر شما می خواهید دستاوردهای خود را کاملا حفظ کنید این کار را انجام ندهید. امروز بهترین روز آزمایش در زمینه عشق، خلاقیت و امور مالی می باشد. امروز، روز مناسبی برای بیان احساسات عمیق نیست.

مرداد:

محدودیت های حرفه ای و خانواده کفه سنگین ترازو در این روز برای شما می باشد، اما همزمان آنها تضمینی برای امنیت و ثبات می باشد. شاید برای یک زندگی قابل پیشبینی شما باید به طور موقت یک تصمیم تازه بگیرید.

شهریور:

سعی کنید شرایط و محدودیت های امروز را بپذیرید چرا که شما از آنها فقط سود خواهید برد. هر مشکلی را به طور کامل بررسی کنید. علاقه عمیق شما به یک مساله نقش مهمی را در احساس شما بازی می کند.

مهر:

این روز، روز مهمی برای مجموع کارشناس ها در زمینه های مختلف، بانکداران، فروشندگان و غیره می باشد. اگر شما هیچکدام از حرفه های ذکر شده را انجام نمی دهید، ممکن است توجه شما بر روی مسائل اقتصادی مانند برنامه ریزی بلند مدت، بودجه بندی عاقلانه و مدیریت پول متمرکز شود.

آبان:

امروز غریزه صیانت از نفس در شما بیش تر خواهد شد. بعضی چیزها تا زمانی که شما به صدای درونی تان گوش دهید خوب خواهد بود. با این حال خیلی تاثیر پذیر نباشید، اجازه ندهید که خاطرات بد و تجربیات منفی فعالیت های شما را هدایت کند.

آذر:

امروز می توانید رازها و افکار درونی خود را آشکار کنید. ممکن است برخی خستگی جسمی، ناامیدی و مشکلات معنوی برای شما وجود داشته باشد. در نتیجه ممکن است شما به طور کامل واقع بینی خود را از دست بدهید.

دی:

شما باید امروز به حفظ منافع شخصی خود بپردازید. اگر شما شبیه به بسیاری از افراد دیگر متولد این ماه هستید، می دانید که چطور از حداقل ها استفاده کنید، زندگی در نهایت صبر و شکیبایی به شما پاداش خواهد داد. اگر شما از شرایط تبعیت نمی کنید و سعی می کنید که محدودیت ها را هدایت کنید به سمت دیگری، امور شما تاثیر منفی بر شما خواهد داشت.

بهمن:

اعتماد به نفس شما امروز افزایش نخواهد یافت. شما ممکن است به دیدگاه حرفه ای خود شک کنید و یک ف و یک فرصت برای پیدا کردن بندری برای خود داشته باشید.

اسفند:

شما از آنجه که به آن تمایل دارید پیروی نمی کنید. به چیزهای دیگری علاقه پیدا خواهید کرد که برای شما سخت می باشد شما می توانید پیش بروید و به دعوت یک شرکت جدید نه بگویید. مسیر خود را تغییر ندهید، شما در نهایت می توانید به رویاهای خود دست پیدا کنید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

 
 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.