کد خبر : 120710
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 جولای 2021 - 22:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسعه ورزش جوانان از اهداف مهم باشگاه فوتبال پاس اهر می باشد+عکس بسته هستند

توسعه ورزش جوانان از اهداف مهم باشگاه فوتبال پاس اهر می باشد+عکس

توسعه ورزش جوانان از اهداف مهم باشگاه فوتبال پاس اهر می باشد+عکس

مدیرعامل باشگاه پاس اهر از مهمترین اهداف این باشگاه را توسعه ورزش در بین جوانان این شهرستان برشمرد. بهبود سعادتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال گفت: در راستای پر کردن اوقات فراغت و توسعه ورزش خصوصا ورزش پر طرفدار فوتبال در بین جوانان شهرستان اهر باشگاه پاس اهر هر روز در استادیوم

مدیرعامل باشگاه پاس اهر از مهمترین اهداف این باشگاه را توسعه ورزش در بین جوانان این شهرستان برشمرد.

بهبود سعادتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال گفت: در راستای پر کردن اوقات فراغت و توسعه ورزش خصوصا ورزش پر طرفدار فوتبال در بین جوانان شهرستان اهر باشگاه پاس اهر هر روز در استادیوم تختی در رده های سنی مختلف تمرینات فوتبال را زیرنظر مربیان تراز اول شهرستان و استان از جمله آقایان منتظری، رضوانی، اسدیان و عبدی برگزار می کند. 

وی افزود: در این تمرینات حدود ۱۵۰ فوتبال آموز با هدف توسعه ورزش جوانان این شهرستان در کنار پر کردن اوقات فراغت و استعدادیابی به آموزش جوانان در تعطیلات تابستان می پردازند.

وی گفت: در راستای آمادگی بهتر تیم های رده سنی باشگاه پاس اهر مسابقات تدارکاتی مختلف برگزار شده و امروز نیز شاهد مسابقات دوستانه تیم پاس نونهالان اهر با تیم طلایه پوشان آذربایجان که در سطح استانی و ملی دارای عنوان هستند در حال بازی است که برای آماده سازی بیشتر تیم نونهالان اهر برای مسابقات استانی در یک ماه آینده برگزار می شود.

سعادتی افزود: تیم نونهالان باشگاه پاس اهر غیر از این مسابقه نیز روز پنجشنبه با یک تیم تبریزی نیز مسابقه خواهند داد.

وی گفت: باشگاه پاس اهر با همراهی هیئت فوتبال اهر و جوانان اهر برای اولین بار در سطح استانی در چهار رده سنی بزرگسالان، امید، زیر ۱۳ سال تیم فوتبال تشکیل داده که در سطح استان نیز شرکت خواهند کرد. 

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.