کد خبر : 120673
تاریخ انتشار : شنبه 10 جولای 2021 - 12:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گروه جهادی شهدای ارسباران آماده خدمت رسانی به مناطق محروم اهر بسته هستند

گروه جهادی شهدای ارسباران آماده خدمت رسانی به مناطق محروم اهر

گروه جهادی شهدای ارسباران آماده خدمت رسانی به مناطق محروم اهر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر از آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران در جهت حمایت از محرومین و نیازمندان در مناطق حاشیه ای و این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار سعید میرزا محمدی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال گفت: هدف اصلی از ایجاد و تاسیس گروه جهادی شهدای ارسباران عمل به منویات مقام معظم

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر از آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران در جهت حمایت از محرومین و نیازمندان در مناطق حاشیه ای و این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سعید میرزا محمدی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال گفت: هدف اصلی از ایجاد و تاسیس گروه جهادی شهدای ارسباران عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و دور افتاده شهرستان اهر و منطقه ارسباران است.

وی افزود: این گروه جهادی تازه تاسیس متشکل از تعدادی از سبزپوشان ولایت و بسیجیان می باشد که در نخستین گام برای خدمت رسانی به مردم و ادای دین به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اقدام به ایجاد سقاخانه ای مزین به نام این سردار بزرگ اسلام در گلزار شهدا گردید که انشالله در آینده شاهد فعالیت بیشتر این گروه جهادی مومن و سبز پوش ولایی در صحنه های سازندگی و آبادانی خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار میرزامحمدی گفت: گروه جهادی شهدای ارسباران با عنایت به خداوند متعال و کمک به نیازمندان آماده همراهی و کمک به احداث سقاخانه، مدرسه و مسجد سازی و غیره در مناطق محروم و کم توسعه منطقه ارسباران و شهرستان اهر می باشد.

وی همچنین گفت: این گروه جهادی با همکاری حوزه های مقاومت بسیجی همچنان در راستای مبارزه با بیماری منحوس کرونا ویروس در طرحهای شهید سلیمانی، غربالگری و کمک معیشتی تا ریشه کنی کامل این بیماری در کنار مردم حضور داشته و خدمت رسانی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی افزود: خیرین و علاقه مندان جهت کمک و همکاری با این گروه جهادی می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نشانی دفتر جانشین فرماندهی واقع در سپاه ناحیه ارسال یا تحویل نمایند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.