کد خبر : 120534
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 جولای 2021 - 16:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چند طرح بهداشتی درمانی در اهر افتتاح شد+عکس بسته هستند

چند طرح بهداشتی درمانی در اهر افتتاح شد+عکس

چند طرح  بهداشتی درمانی در اهر افتتاح شد+عکس

همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس چند طرح بهداشتی درمانی در اهر افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، طرح های افتتاح شده در شهرستان اهر عبارتند از: بخش پست “CCU” مراقبت‌های ویژه قلبی با ۱۰ تخت، داروخانه شبانه‌روزی با مساحت ۱۵۰ متر، بخش

همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس چند طرح بهداشتی درمانی در اهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، طرح های افتتاح شده در شهرستان اهر عبارتند از: بخش پست “CCU” مراقبت‌های ویژه قلبی با ۱۰ تخت، داروخانه شبانه‌روزی با مساحت ۱۵۰ متر، بخش همودیالیز ۲۱ تخت ، بخش ال‌دی‌آر با ۱۳ تخت، بلوک زایمان تک نفره و دستگاه اکسیژن‌ساز با تولید روزانه ۸۰۰کیلوگرم اکسیژن، واحد سردخانه و سالن سوگواری در بیمارستان باقرالعلوم، مرکز تخصصی سلامت روان جامع‌نگر ارسباران و مرکز خدمات جامع سلامت شهری مدافعان سلامت در مساحت ۱۱۵۰ متر در شهرک شیخ شهاب الدین این شهرستان می باشد.

گفتنی است برای افزایش فضای بهداشتی و درمانی اهر به مساحت نزدیک ۳۵۰۰ متر مربع در مجموع بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.