کد خبر : 120371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 ژوئن 2021 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خدمت بی منت بسیجیان در خدمت رسانی به مردم اهر بسته هستند

خدمت بی منت بسیجیان در خدمت رسانی به مردم اهر

خدمت بی منت بسیجیان در خدمت رسانی به مردم اهر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر از ادامه کار جهادی و خدمت بی منت بسیجیان در خدمت رسانی به مردم شهرستان اهر خبر داد. سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: سپاه و بسیج از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا در شهرستان اهر اقدامات ارزشمندی انجام داده که از جمله آن می

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر از ادامه کار جهادی و خدمت بی منت بسیجیان در خدمت رسانی به مردم شهرستان اهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: سپاه و بسیج از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا در شهرستان اهر اقدامات ارزشمندی انجام داده که از جمله آن می توان به اجرای برنامه های حمایتی، نظارتی، غربالگری در طرح شهید سلیمانی تا تولید و توزیع ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش های مختلف مواسات و کمک مومنانه به محرومین و افرادی که از قبل این بیماری آسیب دیده بودند اشاره نمود.

وی همچنین از دیگر خدمات بسیج و سپاه در قالب کمک به محرومین در مناطق شهری، روستایی و عشایری این شهرستان را ساخت و احداث سرپناه برای محرومان، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی عنوان کرد.

اهروصال /سرهنگ پاسدار میرزا محمدی افزود: در ادامه خدمت رسانی سپاه و بسیج امروز در قالب طرح”شهید زوار” اقدام به مشاوره حقوقی زندانیان در زندان اهر گردید.

وی گفت: طرح “شهید زوار در جهت هم افزایی و تعامل بسیج اقشار با بسیج محلات” توسط بسیج حقوقدانان سپاه ناحیه اهر به عنوان طرح مشاور حقوقی به مناسبت هفته قوه قضائیه در محل زندان جدید شهرستان اهر جهت آگاهی و تسهیل پرونده زندانیان و کمک و مساعدت به مددجویان این زندان اجرا گردید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: سپاه و بسیج همچنان خدمت رسانی به همشهریان آماده بوده و تا ریشه کنی کامل کرونا به خدمت صادقانه و کمک مومنانه در کنار مردم خواهد بود.

عکس آرشیوی

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.