کد خبر : 120075
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 ژوئن 2021 - 10:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایجاد حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر بسته هستند

ایجاد حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر

ایجاد حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از ایجاد حوزه بسیج عشایری مستقل ویژه جامعه عشایر منطقه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با موافقت سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا به زودی با ایجاد این حوزه در اهر رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود:

فرمانده سپاه ناحیه اهر از ایجاد حوزه بسیج عشایری مستقل ویژه جامعه عشایر منطقه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با موافقت سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا به زودی با ایجاد این حوزه در اهر رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: با توجه به جمعیت نزدیک به ۱۲ هزار نفری عشایر در منطقه ارسباران و نیاز عشایر به ایجاد حوزه عشایری مستقل بزودی شاهد ایجاد این حوزه در منطقه عشایر نشین شهرستان اهر خواهیم بود.وی گفت: با وجود وسعت زیاد و فراوانی جمعیت عشایری منطقه ارسباران، متاسفانه تاکنون چندان به بسیج عشایری و عشایر در این منطقه توجهی نشده است.

سرهنگ پاسدار صفی از خواسته های عشایر منطقه را ایجاد حوزه عشایری مستقل در شهرستان اهر عنوان کرد و افزود: شهرستان اهر به عنوان مرکز ارسباران و با داشتن ظرفیت های مناسب نسبت به سایر مناطق ارسباران پتانسیل های خوبی برای ایجاد حوزه عشایری مستقل دارد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای مناطق عشایری و نیاز جدی این مناطق به تاسیس پایگاه های مقاومت بسیجی نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و برنامه ریزی های مختلفی که با مسئولان استانی، فرماندهان پایگاه های شهری و روستایی و همچنین ریش سفیدان عشایر منطقه داشتیم و با در نظر گرفتن طرح آمایش سرزمینی توانستیم تاکنون ۱۶ پایگاه مقاومت معرفی و همچنین لیست برداری و جذب نیرو در آنها را به اتمام برسانیم و هم اکنون منتظر اخذ مجوزهای لازم از سوی طرح و برنامه سپاه عاشورا هستیم.

سرهنگ پاسدار صفی در پایان از حضور و همبستگی مردم عشایر در تمام صحنه های انقلاب و خصوصا کمک های این قشر زحمتکش جامعه در جریان بیماری کرونا به مردم نیازمند شهرستان اهر تجلیل کرد و گفت:عشایر شجاع و غیرتمند منطقه ارسباران این بار نیز در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور حداکثری پای صندوق های رای حماسه ای بزرگ خلق کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.