کد خبر : 1197
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 ژانویه 2015 - 13:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه کارگروه تخصصی طرح ساماندهی جاده شبستر وایقان برگزار شد بسته هستند

جلسه کارگروه تخصصی طرح ساماندهی جاده شبستر وایقان برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی طرح ساماندهی جاده شبستر وایقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر، ابراهیمی شهردار وایقان در ابتدای این جلسه با ابراز خرسندی از همت دو شهرداری جهت ساماندهی حد فاصل شهرهای وایقان و شبستر گفت : با توجه به تصویب این طرح توسط شوراهای اسلامی شبستر و وایقان امیدواریم با بررسی کامل طرح عملیات اجرایی آن آغاز شود. شهردار وایقان گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر، ابراهیمی شهردار وایقان در ابتدای این جلسه با ابراز خرسندی از همت دو شهرداری جهت ساماندهی حد فاصل شهرهای وایقان و شبستر گفت : با توجه به تصویب این طرح توسط شوراهای اسلامی شبستر و وایقان امیدواریم با بررسی کامل طرح عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شهردار وایقان گفت : در بحث ساماندهی این مسیر منافع زیادی تحت شعاع قرار خواهد گرفت که هم مردم و هم شهرداری های شبستر- وایقان نفع خواهند برد. وی با اشاره به متراژ ۶۰ متری تعریف شده برای این طرح افزود :  متراژ در نظر گرفته شده باید به طور کامل مورد تایید کارشناسان ذیربط قرار گیرد تا در آینده مشکلات به وجود نیاید. ابراهیمی با اشاره به بخشنامه جهاد کشاورزی در خصوص ممنوعیت دیوارکشی اراضی در این مسیر گفت : طی روز های اخیر یک مورد دیوارکشی غیر مجاز در این جاده تخریب شد .

مهندس اشرفی شهرداری شبستر نیز در جلسه گفت:  جزئیات طرح باید با حضور کارشناسان بررسی شود و هر تصمیم باید بر مبنای نظرات کارشناسی اتخاذ شود.

اشرفی افزود : ویژگی منحصر به فرد این جاده میتواند  پتانسیل و بستر لازم را برای توسعه شهری فراهم سازد. وی ارائه راهکار های ساده و در عین حال روان را نیاز مبرم طرح ساماندهی جاده شبستر وایقان دانست و تاکید کرد : کارشناسان فنی و راه و شهرسازی با بررسی علمی و عملی این پروژه روند اجرای کامل این طرح را سرعت بخشند تا ما در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن  را آغاز کنیم.

مهندس عابدینی معاون فنی و شهرسازی شهرداری شبستر نیز با تشریح ابعاد فنی این طرح گفت : اختصاص حریم ۳۰ متر از مرکز جاده در هر دو طرف مشکلات توسعه جاده و ایجاد امکانات در کنار جاده را مرتفع خواهد کرد .

مهندس بصیری نیا  معاون فنی شهرداری وایقان هم گفت :  نقشه برداری این جاده در عمق ۱۵۰ متری در حال انجام هست  تا حد فاصل پمپ بنزین وایقان صورت گرفته است و تا میدان باغ رضوان شبستر ادامه خواهد داشت .

در این جلسه  که در ۴ بخش ، انتخاب مشاور طرح ساماندهی – متراژ جاده شبستر- وایقان  و نیز بحث های تامین اعتبار و نقشه برداری بررسی های فنی صورت گرفت تصمیمات در صورت جلسه مصوب شد.

انتهای خبر /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.