کد خبر : 119348
تاریخ انتشار : شنبه 12 ژوئن 2021 - 9:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حدود ۱۰۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در اهر هستند بسته هستند

حدود ۱۰۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در اهر هستند

حدود ۱۰۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در اهر هستند

فرماندار اهر آمار جمعیت واجدین شرایط رأی در این شهرستان را ۱۰۴ هزار و ۸۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد جمعیت واجد شرایط رأی دادن ۲۷۶۰ رای اولی هستند که برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر

فرماندار اهر آمار جمعیت واجدین شرایط رأی در این شهرستان را ۱۰۴ هزار و ۸۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد جمعیت واجد شرایط رأی دادن ۲۷۶۰ رای اولی هستند که برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر از تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر نیز خبر داد و افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۶۰ شعبه شهری و ۸۰ شعبه سیاره و ثابت أخذ رأی نیز در روستاها و مناطق عشایری شهرستان اهر استقرار خواهند داشت.

وی ضمن تاکید به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در ۱۱۰ روستای شهرستان اهر گفت: از مجموع ۵۷۲ داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو شهرستان اهر ۵۵۴ نفر تأیید صلاحیت و ۱۸ نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

خدابخش در ادامه بر اجرای گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر تاکید کرد و ادامه داد: تاکنون در راستای رصد و پایش تخلفات انتخاباتی، تخلف ۲۲ داوطلب محرز و بعد از امحاء بنرها و اقلام تبلیغاتی داوطلبان تخلف آنها طی صورتجلسه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بر لزوم رعایت مقررات و قوانین از سوی داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر تاکید کرد و افزود: تا آخرین روز تبلیغات مقابل داوطلبانی که قوانین را نقض می‌کنند خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به این‌که عکس، بنر و پوستر نمی‌تواند نظر مردم را نسبت به داوطلب انتخابات شورای شهر اهر تغییر دهد، گفت: مردم به دنبال برنامه و راهکار برای بهبود وضعیت فعلی در جامعه هستند و داوطلبان باید در این خصوص مردم را راضی نمایند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.