کد خبر : 119307
تاریخ انتشار : جمعه 11 ژوئن 2021 - 15:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخورد جدی با متخلفان انتخابات شوراهای شهر در اهر بسته هستند

برخورد جدی با متخلفان انتخابات شوراهای شهر در اهر

برخورد جدی با متخلفان انتخابات شوراهای شهر در اهر

‍فرماندار شهرستان اهر از برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی شوراهای شهر در این شهر خبر داد و گفت: برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر اهرعلی‌رغم تذکرات داده شده خلاف قانون و مقررات عمل کردند.  به گزارش پایگاه خبری اهروصال رسول خدابخش در گفتگو با خبرنگاران افزود: در گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان

‍فرماندار شهرستان اهر از برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی شوراهای شهر در این شهر خبر داد و گفت: برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر اهرعلی‌رغم تذکرات داده شده خلاف قانون و مقررات عمل کردند.

 به گزارش پایگاه خبری اهروصال رسول خدابخش در گفتگو با خبرنگاران افزود: در گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر؛ تخلفات انتخاباتی ۲۲ داوطلب محرز شد و طی صورتجلسه به دستگاه قضایی معرفی شد و در این راستا بنرها و اقلام تبلیغاتی داوطلبان متخلف امحاء شد.

وی گفت: به داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر تذکر می‌دهیم تا مقررات و قوانین را رعایت کنند چرا که تا آخرین روز تبلیغات مقابل داوطلبانی که قوانین را نقض می‌کنند خواهیم ایستاد. 

خدابخش افزود: عکس، بنر و پوستر نمی‌تواند نظر مردم را نسبت به داوطلب انتخابات شورای شهر اهر تغییر دهد، بلکه مردم به دنبال برنامه و راهکار برای بهبود وضعیت فعلی در شهر هستند.

وی تاکید کرد: تخلفات انتخاباتی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر توسط اعضای کمیته رصد و پایش می شود و در صورت تداوم تخلفات به صورت روزانه به ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری شهرستان اهر ارجاع می‌شود.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.