کد خبر : 119231
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 ژوئن 2021 - 11:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استقرار ۱۱۸ صندوق اخذ رای در هریس بسته هستند

استقرار ۱۱۸ صندوق اخذ رای در هریس

استقرار ۱۱۸ صندوق اخذ رای در هریس

فرماندار شهرستان هریس از استقرار ۱۱۸ صندوق اخذ رای نسبت به انتخابات دورهای قبل در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، علیرضا خاکپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به وضعیت فعلی کرونا و رعایت دستورالعمل بهداشتی در شهرستان هریس امسال با افزایش ۱۸ صندوق در انتخابات سال جاری ۱۱۸ صندوق

فرماندار شهرستان هریس از استقرار ۱۱۸ صندوق اخذ رای نسبت به انتخابات دورهای قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، علیرضا خاکپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به وضعیت فعلی کرونا و رعایت دستورالعمل بهداشتی در شهرستان هریس امسال با افزایش ۱۸ صندوق در انتخابات سال جاری ۱۱۸ صندوق اخذ رای به تعداد ۱۰ شعبه در داخل شهر و بقیه نیز در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان استقرار می یابد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیشتر به مکان های استقرار صندوقها برای حضور راحت شرکت کنندگان ذکر کرد.

خاکپور افزود: در این راستا و راحتی حضور شرکت کنندگان در انتخابات در برخی روستاها ۲ شعبه اخذ رای استقرار و برای شهرک های صنعتی بیلوردی و نیروگاه نیز شعبه سیار ارسال می شود.

فرماندار هریس همچنین از حضور ۲۰۰۰ نفر کادر اجرایی، نظارتی و تدارکاتی پای ۱۱۸ صندوق اخذ رای نیز نیز خبر داد و در خصوص نحوه تبلیغ ستادها نیز گفت: در حال حاضر از طرف وزارت کشور فقط ستاد مرکزی انتخاباتی و اجرایی آیت الله رئیسی برای ما معرفی شده است که ستاد نیز در شهر هریس افتتاح شده و انتظار داریم عوامل اجرایی این ستاد با همکاری تنگاتنگ با عوامل نظارتی شورای نگهبان در راستای حضور حداکثری پای صندوق های رای تلاش نمایند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.