کد خبر : 119154
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 ژوئن 2021 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنر عکاسی نوعی تحول فرهنگی در جامعه است بسته هستند

هنر عکاسی نوعی تحول فرهنگی در جامعه است

هنر عکاسی نوعی تحول فرهنگی در جامعه است

امام جمعه اهر هنر عکاسی را نوعی تحول در عرصه فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: هنرمند عکاس با خلق آثاری به یادماندنی و خلاق در قاب دوربین در واقع نوعی تحول فرهنگی را در جامعه رقم می زند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال ، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در اختتامیه مسابقه “عکاسی اهر از

امام جمعه اهر هنر عکاسی را نوعی تحول در عرصه فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: هنرمند عکاس با خلق آثاری به یادماندنی و خلاق در قاب دوربین در واقع نوعی تحول فرهنگی را در جامعه رقم می زند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال ، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در اختتامیه مسابقه “عکاسی اهر از نگاه شما” در اهر بحث تحول فرهنگی را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید همگان به دنبال تغییر و تحول باشیم و اگر تحول و تغییری در جامعه رخ ندهد بی شک آن جامعه و کشور عقب مانده خواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زاده از ظرفیت های مهم انسان را داشتن علم، تفکر و اندیشه برشمرد و گفت: وجود این خصوصیات در انسان آن را اشرف مخلوقات کرده و جایگاهی فراتر از مقام ملائکه به آن عطا کرده است.

وی خداوند را هنرمند واقعی در جهان برشمرد و افزود: جهان آفرینش به امر خدا هر لحظه در حال خلقت، آفرینش تحول و دگرگونی است و این خود بزرگترین نمونه و الهام بخش هنرمندان برای خلق آثار زیبا و فاخر است.

امام جمعه اهر عکاسی را نوعی تحول فرهنگی در جامعه ذکر کرد و افزود: هنرمند عکاس با خلق تصاویری از رویدادها و وقایع چه به صورت تصویری و ترسیمی نوعی تحول فرهنگی ایجاد می کند که در نگاه اول در عین سادگی دارای مفاهیم و مطالب زیادی می باشد که زمان گذشته، حال و آینده را به همدیگر ربط می دهد.

وی با اشاره به فرهنگ غنی منطقه ارسباران و شهرستان اهر گفت: این خطه عالم و دانش پرور در عرصه مختلف همچون شعر، ادب، عرفان، خط، نقاشی و غیره بزرگان زیادی را به جامعه تحویل داده است.

اهروصال/امام جمعه اهر افزود: منطقه ارسباران از هر نظر دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی در جهت پیشرفت و توسعه است که در این راستا نقش هنرمندان و خصوصا عکاسان در تولید و خلق آثار ناب و ارزشمند از واقعیت ها و زیبایی های منطقه ارسباران و شهرستان اهر و به تصویر کشیدن آنها در قالب های مختلف برای بازدید دیگران می تواند باعث رشد و توسعه منطقه شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از شهردار اهر، اعضای شورای شهر، روسای ادارات، دست اندرکاران مسابقه عکاسی “اهر از نگاه شما” و هنرمندانی که با آثار فاخر خود در این مسابقه شرکت کرده اند گفت: افتخار ما این است که در شهرستان اهر این چنین هنرمندانی با ذوق و سلیقه داریم که برای نسل های آینده این آثار زیبا و فاخر را به یادگار می گذارند. 

عکس از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.