کد خبر : 119101
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 ژوئن 2021 - 18:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۷۵ میلیارد ریال خسارت حوادث طبیعی در اهر بسته هستند

۲۷۵ میلیارد ریال خسارت حوادث طبیعی در اهر

۲۷۵ میلیارد ریال خسارت حوادث طبیعی در اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از خسارت ۲۷۵ میلیارد تومانی حوادث طبیعی شامل سیل، تگرگ، طوفان و سرمازدگی به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در بازدید از روستاهای خسارت دیده از سیل و تگرگ شهرستان اهر گفت: متاسفانه امسال وقوع حوادث طبیعی

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از خسارت ۲۷۵ میلیارد تومانی حوادث طبیعی شامل سیل، تگرگ، طوفان و سرمازدگی به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در بازدید از روستاهای خسارت دیده از سیل و تگرگ شهرستان اهر گفت: متاسفانه امسال وقوع حوادث طبیعی و غیرمترقبه در مناطق کشاورزی، باغی، دامی و مساکن روستایی این شهرستان تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که انتظار داریم با مساعدت مسئولان تا پایان دولت غرامت به کشاورزان آسیب‌دیده پرداخت شود.

وی همچنین از مسئولان خواست تا با اتخاذ تمهیداتی برای جبران خسارت ناشی از وقوع سیل و بارش تگرگ در ۲۷ روستای شهرستان اهر نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره و یا تسهیلات بلاعوض برای روستاییان خسارت‌دیده اقدامات اساسی انجام دهند.

محرم زاده با اشاره به اینکه بیشتر درآمد و معیشت روستائیان شهرستان اهر از طریق کشاورزی و دامداری است، افزود: با توجه به وقوع خسارت و ضرر و زیان به بخش کشاورزی و دامی روستائیان این شهرستان در اثر سیل، تگرگ، سرمازدگی و غیره نیاز است دولت نسبت به حمایت جدی از این قشر زحمتکش جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی سریع وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور و همچنین دستگاه های ذیربط استانی در خصوص مشکلات و مطالبات کشاورزان و دامداران خسارت دیده شهرستان اهر شد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.