کد خبر : 119045
تاریخ انتشار : جمعه 4 ژوئن 2021 - 19:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم بسته هستند

عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

امام جمعه اهر عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا برشمرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در دیدار با خانواده شهدا، شهدا را چشم و چراغ ملت ایران ذکر کرد و افزود: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و ما باید قدرشان را بدانیم.

امام جمعه اهر عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در دیدار با خانواده شهدا، شهدا را چشم و چراغ ملت ایران ذکر کرد و افزود: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و ما باید قدرشان را بدانیم.

وی تکریم از خانواده های معزز شهدا را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: باید مسئولان هرچه در توان دارند در رفع و حل مشکلات خانواده های معزز شهدا انجام دهند.

امام جمعه اهر با اشاره به روحیه ایثار و شهادت در بین مردم ایران افزود: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی نشان دادند همواره به آرمان های و خواسته های شهدا پایبند بوده و هستندـ

وی گفت: شهدا همواره خود را فرمان بردار ولایت و رهبری می دانستند و امروز ما نیز به تبعیت از این شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان هستیم.

اهروصال/فرماندار اهر نیز در این دیدا خانواده معزز شهدا را نعمت و غنیمت بزرگ برای انقلاب برشمرد و افزود: والدین معزز شهدا اسوه واقعی ایثار و شهادتند که وجود ایشان در جامعه نعمت بزرگی برای انقلاب می باشد.

رسول خدابخش در ادامه گفت: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم.

وی همچنین افزود: پیشرفت ها و اقتدار امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدا است و باید قدر شهدا و خانواده معزز شهدا را بدانیم.

گفتنی است، به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلانی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان از خانواده شهیدان”عباس صفاجو”،”علاءالدین اسدالهی” و “قربانعلی احمدخانلو” دیدار و از ایشان دلجویی شد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.