کد خبر : 118954
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 ژوئن 2021 - 9:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست بصیرتی و روشنگری برای رای اولی ها در اهر بسته هستند

نشست بصیرتی و روشنگری برای رای اولی ها در اهر

نشست بصیرتی و روشنگری برای رای اولی ها در اهر

نشست روشنگری و بصیرتی با حضور سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سپاه ناحیه اهر با مسئولان و دانش آموزان پایه دوازدهم مدرسه مردانی آذر در این مدرسه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، این نشست که با همت بسیج دانش آموزی سمیه سپاه ناحیه اهر برگزار گردید، فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن تاکید بر

نشست روشنگری و بصیرتی با حضور سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سپاه ناحیه اهر با مسئولان و دانش آموزان پایه دوازدهم مدرسه مردانی آذر در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، این نشست که با همت بسیج دانش آموزی سمیه سپاه ناحیه اهر برگزار گردید، فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، حضور دانش آموزان پایه دوازدهم و رای اولی ها در انتخابات را اولین جشن تکلیف سیاسی آنان برشمرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی خواستار همکاری رای اولی ها برای تشویق و ترغیب سایر آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رای و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات شد.

اهروصال/همچنین نشست بصیرتی دیگری با بسیجیان و جمع دانش آموزان پایه دوازدهم در مدرسه مهدیه با سخنرانی سرهنگ پاسدار غفار ملکی در موضوع حضور حداکثری در انتخابات و شاخص های انتخاب اصلح برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ پاسدار غفار ملکی ضمن اشاره به نقش دختران و مادران شهداء در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، دختران را آینده سازان جامعه معرفی و آنان را به حفظ عفاف و حجاب و احترام به والدین توصیه نمودند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: هر رای، موشکی بر اردوگاه دشمن بوده و در مکتب حاج قاسم هر رای دهنده ای، یک مدافع حرم می باشد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.