کد خبر : 118910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 11:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اهر معرفی شد بسته هستند

رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اهر معرفی شد

رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اهر معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر از زحمات سه ساله حسین بیگلری رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل و جعفر نوری‌زاده به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، فرماندار اهر در این مراسم بر ضرورت تکریم و حفظ

در مراسمی با حضور معاون کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر از زحمات سه ساله حسین بیگلری رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل و جعفر نوری‌زاده به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، فرماندار اهر در این مراسم بر ضرورت تکریم و حفظ عزت و احترام مراجعه‌ کنندگان به کمیته امداد این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان در جامعه ترویج و نهادینه شود.

رسول خدابخش ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اهر گفت: باید اولویت اصلی این نهاد خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد باشد.

وی ادامه داد، برای رسیدن به اشتغال، سرمایه و خودکفایی بین خانواده های تحت پوشش باید از استعدادها و پتانسیل های شهرستان و افراد دارای مهارت های فنی و حرفه ای و خیرین کارآفرین به نحو احسن استفاده شود.

خدابخش همچنین خواستار اجرای برنامه ای مدون و اساسی برای ایجاد اشتغال و خودکفایی بین خانواده های تحت پوشش این نهاد تا پایان سال جاری شد و افزود: کمیته امداد باید حمایت و اشتغال افراد تحت پوشش را طوری انجام دهد تا دیگر تفکر تحت پوشش مادام‌العمر بودن بین خانواده های تحت پوشش احساس نشود.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.