کد خبر : 1188
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژانویه 2015 - 3:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد نماز جمعه اهر با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی برگزار شد بسته هستند

جلسه ستاد نماز جمعه اهر با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی برگزار شد

جلسه ستاد نماز جمعه اهر با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی برگزار شد

به گزارش اهروصال، در این جلسه آیت اله حاجی زاده امام جمعه اهر در سخنان کوتاهی با اشاره به فعالیت های کم نظیر و بی نظیر ستاد نماز جمعه اهر و مقام ممتاز این ستاد در کشور گفت: «ستاد نماز جمعه اهر دو بار در کشور مقام اول را در بعد عملکرد از آن خود

به گزارش اهروصال، در این جلسه آیت اله حاجی زاده امام جمعه اهر در سخنان کوتاهی با اشاره به فعالیت های کم نظیر و بی نظیر ستاد نماز جمعه اهر و مقام ممتاز این ستاد در کشور گفت: «ستاد نماز جمعه اهر دو بار در کشور مقام اول را در بعد عملکرد از آن خود کرده است و در حد توان در اعتلای سنگر مقدس نماز جمعه کوشیده است».

ایت اله حاجی زاده ،همیاری و همکاری نهاد و دستگاه های فرهنگی را در قوت گرفتن برنامه های ستاد نماز جمعه با اهمیت خواند و در این راستا توجه بیش از پیش دبیرخانه رسیدگی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در جهت کمک به ستاد نماز جمعه اهر در امورات فرهنگی و جوانان خواستار شد.


کارشناس مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این جلسه با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و وزارت ارشاد گفت: «کانون های فرهنگی هنری مصلی در سراسر کشور در جهت کمک رسانی به پرورش امورات فرهنگی و جذب جوانان در مصلی ها ایجاد شده است.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مصلی هابعنوان کانون های ویژه هستند و در اعطای تجهیزات و اعتبارات با کانون های عادی تفاوت دارند.

حجت الاسلام بهروز ثنائی مصلی شهر را به عنوان مرکز ثقل فرهنگی مذهبی شهرستان برشمرد و از همکاری بیش از پیش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با مصلی ها خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.