کد خبر : 118240
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 18:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجلیل از ۱۵ قاری قرآن در مراسم جزءخوانی قرآن کریم بسته هستند

تجلیل از ۱۵ قاری قرآن در مراسم جزءخوانی قرآن کریم

تجلیل از ۱۵ قاری قرآن در مراسم جزءخوانی قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر گفت: از ۱۵ قاری ثابت که در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان فعال بودند تجلیل و قدردانی شد. حجت‌الاسلام حسین ستاری در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اهر در اختتامیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر گفت: از ۱۵ قاری ثابت که در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان فعال بودند تجلیل و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام حسین ستاری در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اهر در اختتامیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم علاوه بر تجلیل از عوامل اجرایی، ۱۵ قاری که به طور مستمر به صورت ۴ نفری در این مراسم شرکت فعال داشتند تقدیر شد.

وی گفت: این دوره از مراسم ختم قرآن که با حضور اقشار مختلف مردم و قاریان قرآنی در مسجد امام خمینی(ره)مسجد سفید از اولین روز ماه مبارک رمضان تاکنون هر روز در کنار محفل های قرآنی ۴ قاری با هماهنگی هم روزی یک جز را قرائت می کردند.

حجت الاسلام ستاری افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمزی که شهرستان اهر داشت فقط افراد محدود و انگشت شماری در مراسمات تفسیر و جز خوانی قرآن شرکت داشتند ولی امروز با توجه به وضعیت مناسب و بحث اختتامیه مراسم نفرات بیشتری در این محفل قرآنی شرکت کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر گفت: بعد از عید سعید فطر تمام موسسات به قوت خود آموزش ها را ادامه داده و محافل قرآنی، تفسیر، حفظ و قرائت نیز در مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر، دهه امامت و ولایت و هفته دولت و غیره برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: این مراسم معنوی با مشارکت ادارات و نهادهای دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه اهر، آموزش وپرورش، تبلیغات اسلامی، کانون خدمت رضوی، اوقاف وامور خیریه، ارشاد اسلامی، شهرداری و موسسه قرآن وعترت نوای بهشت انتظار و دارالقرآن های حضرت معصومه(س) و دارالقرآن بسیج معاونت تعلیم وتربیت سپاه ناحیه اهر برگزار گردید.

اهروصال

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.