کد خبر : 11821
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مارس 2015 - 23:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

فال روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

فروردین: روابط شما ممکن است وارد بحران دیگری می شود. این روز برای شما روز پر باری خواهد بود اگر شما بر روی نکات منفی باقی نمانید و از آنها برای حفظ منافع تان در آینده استفاده کنید. اردیبهشت: در این روز شما بسیار شگفت زده خواهید شد. شرایط کاری یا راهی که شما قبلا

فروردین:

روابط شما ممکن است وارد بحران دیگری می شود. این روز برای شما روز پر باری خواهد بود اگر شما بر روی نکات منفی باقی نمانید و از آنها برای حفظ منافع تان در آینده استفاده کنید.

اردیبهشت:

در این روز شما بسیار شگفت زده خواهید شد. شرایط کاری یا راهی که شما قبلا استفاده می کردید ممکن است تغییر کند. عصبی نشوید ممکن است همه تغییرات به نفع شما باشد.

خرداد:

شعار شما در این روز این است که که هر آنچه در این روز برای من اتفاق می افتد بهترین خواهد بود. در این روز شما فرصت دارید تا تمام کلیشه های خسته کننده را در هم بشکنید و با مرزهای جدیدی روبرو شوید. ستاره ها به شدت به شما توصیه می کنند که کمتر صحبت کنید و مقاصد خود را حفظ کنید.

تیر:

در این روز شرایطی وجود دارد که باعث ایجاد تغییراتی در خانه شما می گردد ، فعالیت ها یا شیوه زندگی شما در کل تغییر می کنند. یکی از اعضای خانواده شما ممکن است شروع به تغییر کند اما با این حال شما این شانس را دارید که بر این رویدادها تاثیرگذار باشید. حس زیبایی شناختی خود را حفظ کنید.

مرداد:

خلق و خوی خوب شرط اصلی موفقیت امروز شما می باشد. سعی کنید که اوایل صبح خور را با روحیه ی عالی شروع کنید. ممکن است لحن مورد علاقه شما، صبحانه خوشمزه، عطر خوشبو، معاشقه ای نورانی و غیره در انتظار شما باشد. با انجام این کار شما به راحتی یک راه حل منحصر به فرد برای هر گونه مشکل و خیلی مسائلی که شما نسبت به آن بی توجه هستید پیدا خواهید کرد.

شهریور:

نکته اصلی، امروز حفظ تعادل می باشد. بدنبال حفظ تعادل باشید حتی زمانی که فکر می کنید همه چیز در هم پیچیده و دشوار می باشد. عصبانی و ناامید نشوید، سعی کنید مشکلات را با عزت حل کنید. حتی اگر شما کوهی از مشکلات و مسائل را دارید یا چیزهایی برای شما نامشخص هستند، لذت بردن از زندگی را متوقف نکنید.

مهر:

امور امروز شما بسیار زیاد به وقایع جدیدی که در زندگی شما اتفاق می افتد بستگی دارد، کاملا حق با شماست اگر شما یاد گرفته اید که چطور در مواقع اضطراری ضربتی عمل کنید. اما همه چیز سخت خواهد شد اگر برای شما دست کشیدن از کارها آسان می باشد.

آبان:

کنترل احساسات در این روز برای شما آسان نخواهد بود. با وجود این سعی کنید تا فضایی از صلح و آرامش برای خود ایجاد کنید. اجازه ندهید سوء تفاهم در روابطتان ایجاد شود و در کارتان قوانین شکسته شود.

آذر:

لحظات مثبت روز ممکن است هر چیزی که منفی است را تحت الشعاع قرار دهد. شما از شرایط پویای ایجاد شده لذت خواهید برد و همچنین هر لحظه یک واقعه جدید شما را سورپرایز خواهد کرد. شاید کسی از زندگی شما بیرون برود یا شما یک چیز مورد علاقه تان را از دست بدهید.

دی:

پیشنهاد کاری که باعث بهبود شما در آن چیزی می شود که در گذشته در آن عالی بودید را رد نکنید و در حال حاضر این مسولیت مستقیم شماست. هم زمان در نظر داشته باشید که ممکن است علایق شما تمام دستاورهایتان را کاملا نابود کند. موفقیت های شما ارزشمند می باشد، اگر ممکن است سیاست خود را در این زمینه حفظ کنید.

بهمن:

زمان مذاکرات شدید در حال سپری شدن می باشد. شما امروز عقاید خود را ابراز می کنید و باید مراقب چیزهایی که می شنوید باشید. از تعامل با افراد آرمانی و اشتراک گذاشتن عقایدتان با دیگران لذت خواهید برد.

اسفند:

سرعت بالای رویدادهایی که امروز برای شما رخ می دهد ممکن است شما را گیج کند. از اینکه وضعیت شما در یک زمان به طور ناگهانی تغییر می کند عصبی نشوید. شما به سرعت یک اهرم اضافی پیدا خواهید کرد که به شما اجازه خواهد داد همه چیز را در تعادل نگه دارید و منافع خود را حفظ کنید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.