کد خبر : 118015
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 9:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مقام اول استانی اهر در واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا بسته هستند

مقام اول استانی اهر در واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا

مقام اول استانی اهر در واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: شهرستان اهر رتبه اول استانی را در تزریق واکسن کرونای جمعیت بالای ۸۰ سال به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال محمد میرزایی در گفت‌‍‌وگو با خبرنگاران گفت: با مشارکت عمومی مردم و استقبالی خوبی که در جهت واکسیناسیون جمعیت ۸۰ سال به بالا داشتیم،

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: شهرستان اهر رتبه اول استانی را در تزریق واکسن کرونای جمعیت بالای ۸۰ سال به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال محمد میرزایی در گفت‌‍‌وگو با خبرنگاران گفت: با مشارکت عمومی مردم و استقبالی خوبی که در جهت واکسیناسیون جمعیت ۸۰ سال به بالا داشتیم، خوشبختانه برای بیش از ۸۶ درصد این افراد واکسن کرونا انجام شده و تنها ۳۶۸ نفر باقی مانده‌اند.

وی افزود: از کلیه افراد بالای ۸۰ سال که هنوز موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، تقاضا می‌شود تا نوزدهم اردیبهشت ماه، سال ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر به مراکز سلامت محل سکونت خود در شهر و روستا یا بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه کنند.

وی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شروع واکسیناسیون جمعیت سنی ۷۵ تا ۸۰ سال به تعداد ۲۱۸۶ نفر در اهر آغاز شده که خواهشمندیم این افراد به مراکز بهداشت مراجعه نکنند، چرا که بسته به موجودی واکسن کرونا با این گروه سنی برای واکسیناسیون تماس گرفته خواهد شد.

میرزایی افزود: تاکنون هیچ گونه عوارضی غیر از تب، سردرد و بدن درد خفیف که با قرص استامینوفن درمان شده در تزریق واکسن کرونا به گروه‌های سنی هدف خوشبختانه مشاهده نشده است.

وی به استفاده مستمر از ماسک در بیرون از خانه، شستشوی مکرر دست، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و خواستار توجه ویژه همشهریان به این امر شد.   

   

سایت خبری تحلیلی اهروصال    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.