کد خبر : 118012
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 9:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خسارت تگرگ به بیش از ۶۸۰۰ هکتار از اراضی باغی و زراعی اهر بسته هستند

خسارت تگرگ به بیش از ۶۸۰۰ هکتار از اراضی باغی و زراعی اهر

خسارت تگرگ به بیش از ۶۸۰۰ هکتار از اراضی باغی و زراعی اهر

مدیر جهاد کشاورزی اهر از خسارت وارده به بیش از ۶۸۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی بر اثر بارش اخیر تگرگ در این شهرستان خبر داد. محمد اسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهروصال، با اشارع به خسارت ۱۰۷ میلیارد تومانی بارش تگرگ در مزارع و باغات شهرستان اهر افزود: بیشترین خسارت‌ها بر روی

مدیر جهاد کشاورزی اهر از خسارت وارده به بیش از ۶۸۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی بر اثر بارش اخیر تگرگ در این شهرستان خبر داد.

محمد اسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهروصال، با اشارع به خسارت ۱۰۷ میلیارد تومانی بارش تگرگ در مزارع و باغات شهرستان اهر افزود: بیشترین خسارت‌ها بر روی محصولات باغی شامل سیب، آلبالو، گیلاس، هلو و شلیل و محصولات زراعی شامل ساقه های گندم، جو، یونجه، نخود، عدس و نباتات علوفه‌ای بوده است.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه غیر مترقبه، مزارع و باغات حدود ۳۰ روستای اهر تحت تاثیر قرار گرفتند که در این راستا به محصولات زراعی ۲۰ الی ۸۰ درصد و محصولات باغی ۱۰ تا ۷۰ درصد خسارت وارد شده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بیمه کردن محصولات زراعی و باغی، از کشاورزان و باغداران خواست تا با وجود حوادث غیر مترقبه هر ساله نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.