کد خبر : 117847
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 16:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشاورزان نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند بسته هستند

کشاورزان نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند

کشاورزان نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند

مدیر جهاد کشاورزی اهر از کشاورزان و باغداران خواست نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام نمایند. محمد اسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهروصال، گفت: با وجود حوادث غیر مترقبه مانند سیل، سرمازدگی، تگرگ و غیره کشاورزان و باغداران باید هر سال نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند. وی با اشاره

مدیر جهاد کشاورزی اهر از کشاورزان و باغداران خواست نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام نمایند.

محمد اسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهروصال، گفت: با وجود حوادث غیر مترقبه مانند سیل، سرمازدگی، تگرگ و غیره کشاورزان و باغداران باید هر سال نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به بارش شدید تگرگ در روز گذشته و بروز خسارت به برخی باغات و مزارع شهرستان اهر گفت: در اسرع وقت با اکیپ کارشناسان از محل‌های آسیب دیده بازدید کرده و از نزدیک وضعیت خسارات را مورد بررسی و بعد از برآورد کارشناسان، میزان دقیق خسارت متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسدی از وجود ۱۱ دستگاه سامانه ضد تگرگ در باغات و مزارع این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با وجود این‌که برای مقابله با خسارت حوادث طبیعی از جمله بارش تگرگ در باغات و مزارع این شهرستان ۱۱ دستگاه سامانه ضد تگرگ نصب شده ولی این تعداد با گستره وسیع باغات و مزارع این شهرستان کافی نیست.

وی از باغداران خواست جهت نصب و استقرار سامانه ضد تگرگ در باغات خود با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی از تسهیلات لازم برای تهیه و نصب این دستگاه در مزارع و باغات خود اقدام نمایند.

عکس از: صفر فرضی

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.