کد خبر : 117779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 11:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ ایران، رویدادی مهم و سرنوشت ساز برای کشور است بسته هستند

انتخابات ۱۴۰۰ ایران، رویدادی مهم و سرنوشت ساز برای کشور است

انتخابات ۱۴۰۰ ایران، رویدادی مهم و سرنوشت ساز برای کشور است

اهروصال/ نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ ایران خصوصا انتخابات ریاست جمهوری را رویدادی مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌ها رای بار دیگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید. احمد محرم زاده در

اهروصال/ نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ ایران خصوصا انتخابات ریاست جمهوری را رویدادی مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌ها رای بار دیگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

احمد محرم زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال افزود: امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا را پیش رو داریم که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

وی شوراهای اسلامی شهری روستایی را پارلمان و مجلس محلی ذکر کرد و گفت: فلسفه وجودی این پارلمان محلی که طبق قانون اساسی ایجاد و انتخاب می شوند این است که مردم بتوانند در امورات خود دخالت و تصمیم گیری داشته باشند و انتظار داریم مردم با حضور حداکثری و پرشور در این انتخابات افرادی شایسته، کاردان را انتخاب کنند.

محرم زاده یکی دیگر از انتخابات مهم ایران در سال ۱۴۰۰ که در سطح ملی و بین المللی حائز اهمیت زیادی است را انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: برای اینکه به کشورهای استکباری و دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم پشت سر نظام و رهبری و وفادار به انقلاب بوده و هستیم باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری و پرشور داشته باشیم و فردی را انتخاب کنیم که در کشورمان تمام ظرفیت ها و امکانات مملکت را در راستای تولید، آبادانی و مناسب سازی معیشت مردم فراهم نماید.

وی از مسئولان و اصحاب رسانه خواست هرچه در توان دارند برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح که خواسته اصلی مقام معظم رهبری و آحاد مردم می باشد را انجام دهند.

سایت خبری اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.