کد خبر : 117681
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 می 2021 - 11:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار در مدارس بسته هستند

ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار در مدارس

ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار در مدارس

فرماندار اهر بر ضرورت برنامه ریزی مدون و جامع برای ایجاد درآمد پایدار در مدارس تاکید کرد. رسول خدابخش در جلسه آموزش و پرورش اهر ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: با توجه به تخصیص ناچیز سرانه دانش‌آموزی به مدارس و مشکلات مالی مدارس در پرداخت قبوض

فرماندار اهر بر ضرورت برنامه ریزی مدون و جامع برای ایجاد درآمد پایدار در مدارس تاکید کرد.

رسول خدابخش در جلسه آموزش و پرورش اهر ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: با توجه به تخصیص ناچیز سرانه دانش‌آموزی به مدارس و مشکلات مالی مدارس در پرداخت قبوض گاز، برق، تلفن و… توجه به ایجاد درآمد پایدار در این برهه از زمان برای تامین نیاز خود مدارس امری ضروری و مهم است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال ، وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، باید آموزش کودکان در محیط گرم خانواده و مدارس مکمل هم باشند تا کودکان آسیبی از نظر تربیت و آموزش پیدا نکند.

وی با انتقاد از عدم اجرای طرح “نماد” در مدارس اهر گفت: با نهادینه کردن این طرح در مدارس شهرستان معلمان قادر خواهند بود با شناسایی آسیب اجتماعی دانش آموزان جلوی هرگونه آسیب‌های اجتماعی که متوجه دانش آموزان می‌شود را بگیرند.

خدابخش جذب خیران را از سوی آموزش و پرورش و مدیران مدارس برای رفع مشکلات و موانع آموزشی و تربیتی بسیار مهم عنوان کرد و خواستار توجه ویژه آموزش و پرورش و مدیران مدارس به این امر شد.

وی هم‌چنین استفاده از معلمان باسابقه در مدارس را برای انتقال تجربیات ارزنده و تربیت اصولی کودکان در مقاطع ابتدایی بسیار ضروری برشمرد.

سایت خبری اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.