کد خبر : 117612
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 می 2021 - 10:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی بسته هستند

افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی

افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی در بودجه امسال خبر داد. احمد محرم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، افزود: مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال جدید اعتبارات مناسبی برای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی در

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی در بودجه امسال خبر داد.

احمد محرم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، افزود: مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال جدید اعتبارات مناسبی برای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی در نظر گرفته است که به نفع اقشار آسیب پذیر، کم درآمد، خانواده معظم شهدا و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

وی گفت: در بودجه امسال علاوه بر افزایش ۲۰۰ برابری سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به سال ۱۳۹۹، افزایش ۶۷ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و همچنین اختصاص هزار میلیارد تومان برای تهیه مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی را شاهد هستیم.

محرم زاده افزود: رویکر امسال مجلس در اختصاص بودجه در حقیقت مردمی و متعلق به کل ایران بوده و مربوط به ادارات نیست و امیدواریم اعتباراتی که در نظر گرفته شده است در اسرع وقت در جهت رفاه حال خانواده‌های شهدا و سایر خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و اقشار کم درآمد تحویل و در توسعه و پیشرفت زندگی این عزیزان مثمر ثمر واقع شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیز، گفت: مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از هرگونه رانت‌خواری در جامعه قصد حذف کامل ارز ۴۲۰۰ تومانی داشته است، ولی با توجه به مسائل و ملاحظات صورت گرفته مقرر شد برای کالاهای اساسی هشت هزار میلیارد تومان از این ارز اختصاص و اکیپ نظارتی مجلس نیز با کنترل و گزارش مداوم به صورت ماهانه از هرگونه رانت و سو استفاده در جامعه جلوگیری شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: در صورتی که ارز ۴۲۰۰ تومانی در مسیر واقعی و درست هزینه می شد امروز شاهد گرانی و کمبود در اقلام و مایحتاج اساسی مردم نبودیم و این نشان می دهد که این ارز در محل واقعی خود به درستی خرج نشده و برخی از انسان‌ها و دولت مردان با استفاده از رانت به سمت خطا رفته اند که امیدواریم با این روش که به صورت کنترل و حساب شده ارز مورد نیاز تخصیص یافته دیگر مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

سایت خبری اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.