کد خبر : 117373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دسامبر 2018 - 18:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ای در قبال فداکاری آنان است/ شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند بسته هستند

برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ای در قبال فداکاری آنان است/ شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ای در قبال فداکاری آنان است/ شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

امام جمعه اهر بابیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ای در قبال فداکاری آنان است.

به گزارش اهروصال؛ امام جمعه اهر بابیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ای در قبال فداکاری آنان است.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در کنگره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، اظهار داشت: قبل از آن‌که یادواره شهدای منطقه ارسباران مطرح شود ما یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه را در شهرستان اهر برگزار کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه وفات آیت‌‌‌‌الله هاشمی‌شاهرودی را از طرف مردم منطقه غیریتمند و شهیدپرور تسلیت می‌گوییم، افزود: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی که بر اثر بیماری فوت کردند و آیت‌الله مومن در بستر بیماری هستند از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه اهر اضافه کرد: تاکنون یادواره شهدای منطقه ارسباران به صورت دوره‌ای در شهرهای اهر، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند برگزار شده است.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس دین خود را به این کشور و نظام و انقلاب اداء کردند امیدواریم بتوانیم ما با گرامی‌داشت و زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهدا در قبال فداکاری آنان ادای دین کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.