کد خبر : 117367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دسامبر 2018 - 18:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مگر می‌شود خانواده‌های شهدا در برابر فتنه‌ها ساکت بمانند/ هوشیار باشیم شاید دشمن برای سال ۹۸ فتنه‌ای جدید طراحی کرده باشد بسته هستند

مگر می‌شود خانواده‌های شهدا در برابر فتنه‌ها ساکت بمانند/ هوشیار باشیم شاید دشمن برای سال ۹۸ فتنه‌ای جدید طراحی کرده باشد

مگر می‌شود خانواده‌های شهدا در برابر فتنه‌ها ساکت بمانند/ هوشیار باشیم شاید دشمن برای سال ۹۸ فتنه‌ای جدید طراحی کرده باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه مگر می‌شود خانواده‌های شهدا در برابر فتنه‌ها ساکت بمانند گفت: آنچه که امروز ما را در مقابل دشمنان به پیروزی می‌رساند وحدت و همدلی است.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در کنگره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد با اشاره به اینکه سردار فضلی یکی از یادگاران دفاع مقدس و شهدای زنده است، اظهار داشت: امروز سالگرد عملیات کربلای ۳ است و جای دارد تا یاد و نام شهدای این عملیات را گرامی بداریم.

وی افزود: یادواره شهدای منطقه ارسباران که ۱۲۰۰ شهید است هر ساله به میزبانی یکی از شهرستان‌های قره‌داغ برگزار می‌شود، این حرکت ارزشمند نیاز به تکرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: شاید برخی بگویند چه نیازی است هر ساله برای شهدا یادواره برگزار می‌کنیم سخن من به این افراد این است که اگر قیام عاشورا مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفت و تکرار نمی‌شد قطعا رو به فراموشی می‌رفت لذا برگزاری یادواره‌های شهدا گامی برای زنده‌نگه داشتن جهت جلوگیری از فراموشی فداکاری‌هایشان ضروری است.

آل‌هاشم بابیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ دشمنان قسم‌خورده با همراهی عوامل داخلی قصد داشتند تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند‌، گفت: آمریکا سعی می‌کرد در منطقه حضور داشته باشد اما حماسه ۹ دی مردم مانع از تحقق برنامه‌های دشمن شد.

وی اضافه کرد: آیا کسی می‌تواند با بی‌اهمیت کردن خون شهدا در برابر فتنه‌ها ساکت بماند؟ شهدایی در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تا این کشور آزاد و با استقلال باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص احتمال ایجاد فتنه در سال آینده هشدار داده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان شبانه روز تلاش می کنند تا فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را از ما بگیرند.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه تاکنون فتنه‌های دشمنان با درایت و رهبری مقام معظم رهبری و غیرت با بصیرت مردم ایران اسلامی، توطئه‌ها خنثی‌شده است، یادآور شد: جمهوری اسلامی دو روز پیش از تر فتنه ۸۸ به اوج اقتدار خود رسیده بود در حالی که رئیس‌جمهور وقت آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه می‌نویسد و تأکید می‌کند باید ایران در تصمیم گیری‌های منطقه حضور داشته باشد اما فتنه ۸۸ باعث شد تا عزت و عظمت ایران زیر سؤال رود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در ایجاد فتنه‌ها متحمل شکست شدند و مقام معظم رهبری اخیراً خطاب به مردم و مسئولان هشدار دادند تا شاید نقشه های امسال و سال گذشته برای سردرگم کردن ما باشد و برای سال آینده توطئه ای بزرگ تر طراحی کرده باشد و باید همگان هوشیار باشند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.