کد خبر : 117340
تاریخ انتشار : جمعه 14 دسامبر 2018 - 18:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش همگانی با مدیریت جهادی است بسته هستند

حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش همگانی با مدیریت جهادی است

حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش همگانی با مدیریت جهادی است

امام جمعه اهر حل مشکلات اقتصادی کشور و ناکارآمد کردن تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان را در گرو تلاش همگانی مردم و مسئولان با مدیریت جهادی عنوان کرد.

به گزارش اهروصال؛ امام جمعه اهر حل مشکلات اقتصادی کشور و ناکارآمد کردن تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان را در گرو تلاش همگانی مردم و مسئولان با مدیریت جهادی عنوان کرد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: متأسفانه بیکاری دراین منطقه بیداد می کند و همه روزه مراجعات مردمی جوانان بیکار بخصوص جوانان تحصیلکرده به دفتر امام جمعه هستیم وما خجالتزده این عزیزان هستیم و متأسفانه بیکاری یکی از مشکلات اساسی منطقه است.
وی افزود: مردم این منطقه با وجود نعمات خدادادی از جمله معادن غنی طلا، مس و سایر معادن و قابلیت های کشاورزی و گردشگری ،گامهای اساسی برای حل معضل اشتغال برداشته نشده و این امر شایسته مردم این منطقه نیست.
این مقام مسئول یادآور شد همچنانکه مردم در راهپیمایی، انتخابات و بالاخره در تمامی صحنه انقلاب یار و یاور نظام و انقلاب بوده اند ، مسئولان نیز در قبال مردم یک وظیفه دارندو ان تلاش برای حل مشکلات، فراهم کردن زمینه های اشتغال برای جوانان منطقه می باشد که امیدواریم با تلاش مضاعف و کار جهادی بتوانیم براین مشکلات فائق شویم.
حاجی زاده افزود: متأسفانه نبود فرصت های اشتغال در منطقه باعث شده سن ازدواج روز به روز بالا رود و این قشر عظیم دچار افسردگی شوند.
امام جمعه اهر گفت: با جلسه گذاشتن برای تولید نمی توان کاری کرد باید همه ما فکرهایمان را کنار هم بگذاریم و گام های عملی برای حل مشکل بیکاری و رونق اقتصادی و رشد و توسعه منطقه برداریم.
وی خدمت به مردم و حل مشکلات انها را یک عبادت برشمرد و افزود: همه مسئولان باید در رسیدن به این هدف مقدس تلاش کنند.
حاجی زاده گفت: نسهیلات بانکی به افرادی اختصاص یابد که واقعاً اهل کار کردن و خدمت به تولید و اشتغال منطقه است و واقعاً کسی که استعداد و خلاقیت لازم را در حوزه فعالیت خود داشته باشد قطعاً موفق خواهد بود.
وی با ذکر فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در خدمت بیشتر به مردم یادآور شد مسئولان باید به فکر مردم باشند نه به فکر منافع شخصی و گروهی خود و فردی که اخلاص ندارد و در فکر حل مشکلات مردم نیست قطعاً به درد مسئولیت ها نمی خورد.
امام جمعه اهر در پایان تأکید کرد باید کاری کنیم که مردم احساس کنند مسئولان در فکر مردم و حل کردن مشکلات هستند که قطعاً رضایت مردم رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.