کد خبر : 117285
تاریخ انتشار : جمعه 14 دسامبر 2018 - 13:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای منطقه ارسباران با سخنرانی سردار فضلی در اهر برگزار می‌شود بسته هستند

یادواره شهدای منطقه ارسباران با سخنرانی سردار فضلی در اهر برگزار می‌شود

یادواره شهدای منطقه ارسباران با سخنرانی سردار فضلی در اهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: دشمنان به یکدیگر وعده داده‌اند که نخواهیم گذاشت ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و آن را تداوم بخشند با وحدت و همدلی تمامی اقشار دشمنان ناکام مانده و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی عصر امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره شعر ارسباران ضمن تشکر از حضور میهمانان استانی و شهرستانی حاضر در مراسم اظهار کرد: اشعار ارائه‌ شده در این جشنواره مورد تائید و تحسین قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه محتوای جشنواره‌ها به چاپ خواهند رسید گفت: اشعار منتخب در جشنواره‌های اول، دوم و سوم ارسباران با حمایت معاونت فرهنگی سپاه عاشورا به‌صورت یک کتاب به چاپ می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اشعار منتخب برای استفاده نسل‌های آینده به چاپ خواهند رسید عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در هفته بصیرت همزمان با حماسه نهم دی‌ماه محفل شب‌شعر ارسباران را در تبریز برگزار کنیم تا نقش شاعران عزیز در ترویج انقلاب اسلامی را ماندگار کنیم.

ایمانی به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: دشمنان به یکدیگر وعده داده‌اند که نخواهیم گذاشت ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و آن را تداوم بخشند با وحدت و همدلی تمامی اقشار دشمنان ناکام مانده و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ارسباران گفت: روز چهارم دی‌ماه شهرستان اهر با حضور مسئولان استانی و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) خواهیم بود در دهه فجر نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پیش‌بینی‌شده که شاهد اجرای آنان خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.