کد خبر : 117246
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 دسامبر 2018 - 18:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرمانده پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد بسته هستند

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

طی مراسمی با حضور سرهنگ میرزامحمدی فرمانده بسیج کارمندی وکارگری سپاه ناحیه اهر و سرهنگ اسکندری مسئول بازرسی این ناحیه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و کارکنان بسیجی ، ایمان شیخی نژاد به عنوان فرمانده جدید بسیج کارمندی علامه طباطبایی واحد اهر معرفی شد.

به گزارش اهروصال؛ طی مراسمی با حضور سرهنگ میرزامحمدی فرمانده بسیج کارمندی وکارگری سپاه ناحیه اهر و سرهنگ اسکندری مسئول بازرسی این ناحیه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و کارکنان بسیجی ، ایمان شیخی نژاد به عنوان فرمانده جدید بسیج کارمندی علامه طباطبایی واحد اهر معرفی شد.
در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بسیج را افتخار نظام و انقلاب و یادگار ارزشمند امام راحل عنوان کرد و بر تلاش مضاعف همکاران واحد در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی تأکید کرد.
دکتر ابراهیم قربانی با تأکید بر اینکه مسئولیت های ما امانتی برای ما در جهت خدمت به مردم هستند گفت: همه ما تلاش کنیم در حوزه مسئولیت خود خدمتگذاری به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی در پایان از خدمات غلامرضا مهرخواه در مسئولیت پایگاه بسیج دانشگاه در دوره خدمتش قدردانی کرد و برای ایمان شیخی نژاد فرمانده جدید این پایگاه آرزوی توفیق نمود.
در ادامه این جلسه فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگزی سپاه ناحیه اهر خدمت در بسیج را خدمت به نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر محلی مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی و معنوی بسیج می باشد و امیدواریم فرمانده جدید پایگاه در این خصوص گامهای عملی بردارد.

سرهنگ پاسدار میرزامحمدی دراین جلسه لوح قدردانی آقای غلامرضا مهرخواه و حکم ایمان شیخی نژاد را با حضور مسئولین دانشگاه به نامبردگان اعطاء کردند.
گفتنی است ایمان شیخی نژاد از نیروهای ارزشی واحد اهر می باشد که فرماندهی پایگاه مقاومت شهری شهید مطهری را در سوابق بسیجی خود دارد.

تصاویر: مصطفی قربان موحد/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.