کد خبر : 117194
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 دسامبر 2018 - 12:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سخنی با رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی بسته هستند

سخنی با رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی

سخنی با رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی

همه دوستان مستحضرند که جناب آقای مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز و رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت قره داغی ها و اهری های مقیم تبریز بر کرسی ریاست شورای اسلامی استان تکیه زده اند.

به گزارش اهروصال؛ همه دوستان مستحضرند که جناب آقای مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز و رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت قره داغی ها و اهری های مقیم تبریز بر کرسی ریاست شورای اسلامی استان تکیه زده اند.
برخی مدیران اهری مرکز نشین ،عیبی که دارند این است که ،وقتی از این شهرستان رفتند و ارتقای مدیریتی و یا حتی تمکن مالی یافتند، خیلی به زادگاه و موطن خود توجه نمی کنند و به جای اینکه کمک حال و نماینده منطقه در استان و کشور باشند و از اهرم مدیریتی خود به نفع مردم منطقه استفاده کنند، دیگر سراغی از شهر و دیار خود نمی گیرند. مگر اینکه دوباره به کمک و رای مردم احتیاج داشته باشند!
به نظر راقم این سطور ، این عزیزان هرچه دارند ازصدقه سر شهر و دیار خود دارند و با آب و نان همین منطقه بزرگ شده و سر بر افراشته اند و امروز در قبال این منطقه و مشکلات و محرومیت های آن ،مسئولیت و وظیفه دارند که پیگیر مسائل و مشکلات منطقه بوده و مطمئن باشند این میزها و مسئولیت ها امانتی بیش نیستند .
این عزیزان باید بدانند که ،همچنان که دیگران در این مسندها نمانده و به شماها سپرده اند، برای شما دوستان نیز وفا نخواهد کرد و یقینا ،روزی این امانت خطیر را به دیگری تحویل خواهید داد.
اما آنچه که در خاطره ها خواهد ماند، نام نیک ،خدمت صادقانه و تلاش برای مردم و حل مشکلات آنها و آثار ماندگار از خود به عنوان باقیات و صالحات است که امیدواریم مدیران مرکز نشین و عزیزانی که دستشان به دهنشان می رسد و از این آب و خاک رشد کرده و به نان ونوایی رسیده و الحمداله دارای مکنت مالی، مدیریتی و علمی هستند، کمی هم به فکر زادگاه خود باشند. هدف از این همه مقدمه چینی روی سخنم با جناب آقای حاج غلامحسین مسعودی ریحان است که الحمداله با حمایت قره داغی ها برکرسی ریاست شورای استان آذربایجان شرقی تکیه زده است ،می تواند برای توسعه و عمران، بخصوص جذب سرمایه گذار به این منطقه، موثر باشد. اما آنچه از شواهد و قرائن پیداست و خاصیت برخی مدیران اهری مرکز نشین است که بعد از رفتن از منطقه، زادگاه خود را فراموش می کنند، ظاهرا شامل حال این بزرگوارنیز شده است!
همشهریان انتظار دارند جناب آقای مسعودی ریحان، رئیس شورای استان آذربایجان شرقی به جهت آشنایی به اقصی نقاط این منطقه و پتانسیل ها و قابلیتهای شهرستان اهر و منطقه ارسباران تلاش مضاعفی را برای جذب سرمایه گذار،به ویژه در حوزه کشاورزی ، دامی، گردشگری و غیره انجام داده و از خود، نام نیک وآثار ماندگاری را برجای گذارند.
تبریز ۲۰۱۸ فرصتی مغتنمی است که از این فرصت برای توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار اقدامات قابل توجهی صورت بگیرد و جایگاه مدیریتی این همشهری گرانقدر در شورای استان ،برای پیگیری امور سرمایه گذاری دراین منطقه، بسیار موثر می باشد.
در دوره گذشته شورای شهر که آقای حاجی پور رئیس شورای استان بودند، چندین مورد جلسه استانی در شهرستان، باحضور مسئولین ارشداستانی وشهرستانی ، با محوریت توسعه همه جانبه منطقه برگزار شد و اگر کار قابل توجهی هم نشد، حداقل مسائل و مشکلات منطقه به نحو شایسته از طریق شورای استان به مراجع ذیربط گزارش وپیگیری شد. متأسفانه در دوره مدیریت این عزیز، نه تنها شورای استان کارکرد مناسبی برای این منطقه نداشته ، بلکه شورای استان نیز به شورای شهر تبریز ، بدل شده است!
پایان سخن اینکه: امیدواریم جناب ریحانی که با همت قره داغی ها ،هم کرسی سبز مجلس را تجربه کرده بود و هم به کرسی ریاست شورای اسلامی استان جلوس کرده اند ،در خدمت رسانی به منطقه اهتمام جدی نموده و نام نیکی از خود به یادگار گذارند و گرنه ،آیندگان در مورد این گونه مسئولان که می توانستند کاری برای رونق منطقه انجام دهند،لیکن ،سهل انگاری و بی مسئولیتی نمودند،قضاوت خواهند نمود.

نگارنده : حسن بالاگر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.