کد خبر : 117159
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 نوامبر 2018 - 23:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از پیشنهادات علمی اساتید دانشگاهی حمایت می کنیم بسته هستند

از پیشنهادات علمی اساتید دانشگاهی حمایت می کنیم

از پیشنهادات علمی اساتید دانشگاهی حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: از پیشنهادات و طرح های علمی پژوهشی اساتید دانشگاه حمایت می کنیم.

به گزارش اهروصال؛ مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: از پیشنهادات و طرح های علمی پژوهشی اساتید دانشگاه حمایت می کنیم.
رضاشریفی در نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با مدیران مجتمع مس سونگون آذربایجان بر ضرورت تداوم همکاری های مشترک بین مراکز دانشگاهی و صنایع مس تأکید کرد.
وی گفت: از همکاری های بین بخشی و طرح های تحقیقاتی و پژوهشی که به نحوی در به روز رسانی قسمتهای مختلف فعال دراین مجتمع منشاء پیشرفت و ترقی باشد حمایت می کنیم و قطعاً نظرات اساتید دانشگاهی در رشته های مرتبط می تواند ما را در رسیدن به اهداف متعالی صنعت مس کمک کند. لذا همکاری با دانشگاه ها که یک کار ارزشمند و پسندیده ای است بدون محدودیت ادامه خواهیم داد.
این مقام مسئول افزود: انتظار دارم اساتید دانشگاهی با تحقیقات میدانی بتوانند ما را در توسعه این صنعت و ارتقاء بهروزی، افزایش تولید و کاهش هزینه یاری کنند استقبال می کنیم.
شریفی یادآور شد مس سونگون آذربایجان بعد از مس سرچشمه بزرگترین مجتمع معدنی کشور می باشد که نقش ویژه و اساسی در ایجاد اشتغال پایدار منطقه ارسباران دارد که امیدواریم با اجرای طرح توسعه و اتمام فازهای بعدی شاهد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم جمع کثیری از جوانان منطقه از طریق مجتمع مس سونگون و صنایع پایین دستی باشیم.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را به جهت پتانسیل های ویژه در حوزه علمی و پژوهشی و سایر زمینه ها قابلیتی مناسب برای افزایش همکاری ها عنوان کرد و افزود: بدون محدودیت از طرح ها و پژوهشهای کاربردی دراین حوزه حمایت می کنیم.
در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ارائه گزارشی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دومین واحد دانشگاه آزاد استان و بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه ارسباران آماده همکاری با مجتمع مس سونگون می باشد.
دکتر ابراهیم قربانی گفت: هم اکنون بیش از ۱۱۴ نفر هیئت علمی تمام وقت و قریب به یکصد نفر استاد مدعو از مقطع کاردانی تا دکتری در بیش از ۱۵۰ رشت مشغول تدریس و تحقیق هستند.
وی دراین جلسه افزود: این دانشگاه آماده همکاری در جهت ادامه تحصیل دانجویان در رشته های مرتبط می باشد.
این مقام مسئول در ادامه گفت: هم اکنون یکصد آزمایشگاه و کارگاه با امکانات و تجهیزات پیشرفته ومجهز به فناوری روز با اساتید و پرسنل مجرب آماده همکاری علمی و پژوهشی بوده که امیدواریم تداوم این همکاری ها و ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب پویایی و بالندگی و چشم اندازهای روشن در رشد و توسعه و در جهت نیل به اهداف مورد نظر باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به اینکه بیش از نیمی از همکاران مس سونگون در شهرستان اهر ساکن هستند گفت: این دانشگاه با فضای مناسب رفاهی، آموزشی ، ورزشی و پژوهشی آماده میزبانی برای خانواده بزرگ مس سونگون در برگزاری برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می باشد.
وی در پایان از همکاری صمیمانه مدیرعامل مس سونگون، دفتر ارتباط با صنعت و مسئولین دست اندرکار این مجتمع در تدارک این نشست قدردانی کرد. در ادامه این جلسه دکتر یاری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و اساتید رشته های مختلف معدن، زمین شناسی، جغرافیا، برق، مکانیک، مکاترونیک، عمران، معماری، آب ، مدیریت و آمار و بودجه رایانی، IT در سخنانی نکته نظرات کارشناسی خود را در خصوص ارتقاء همکاری های دانشگاه با مس سونگون تشریح کردند.
در پایان مهندس رضوی مدیر دفتر ارتباط با صنعت مس سونگون با قدردانی از حضور اساتید دانشگاهی گفت: از طرح های پیشنهادی اساتید در حوزه پروهشی و تحقیقاتی در حوزه صنعت مس حمایت می کنیم و هم اکنون با اکثر دانشگاه های استان همکاری علمی، پژوهشی در قالب تفاهم نامه های متعقده داریم.
در این بازدید یکروزه هیئت رئیسه ، قریب به چهل نفر از اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر از قسمتهای مختلف این مجتمع از جمله اکتشافات معدنی و کارخانه های فعال در مس سونگون بازدید کردند.

تصاویر: مصطفی قربان موحد/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.