کد خبر : 117089
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 نوامبر 2018 - 0:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح ۳ واحد خانه مددجویی در اهر بسته هستند

افتتاح ۳ واحد خانه مددجویی در اهر

افتتاح ۳ واحد خانه مددجویی در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از تشکیل ۱۳ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در راستای اعتلای بسیج در این شهرستان خبر داد گفت: صندوق قرض‌الحسنه با هدف اشتغال‌زایی و کمک به معیشت بسیجیان تشکیل می‌شود.

به گزارش اهروصال؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر از تشکیل ۱۳ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در راستای اعتلای بسیج در این شهرستان خبر داد گفت: صندوق قرض‌الحسنه با هدف اشتغال‌زایی و کمک به معیشت بسیجیان تشکیل می‌شود.
سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه، بسیجیان و مدیران پایگاه‌های مقاومت بسیج با امام جمعه اهر که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به اینکه امام جمعه اهر ولایتمدار و بسیجی هستند و ما به وجود ایشان افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال ۱۴۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی در شهرستان اهر برگزار می‌کنیم و حوزه‌های مقاومت بسیج در کنار این‌ها برنامه‌هایی داخلی هم در نظر گرفته‌اند.
وی افزود: شعار هفته بسیج امسال «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» نام‌گذاری شده و برنامه‌هایی که برای گرامیداشت این هفته در شهرستان اهر تدوین‌شده بر طبق شعار بوده و سعی کردیم تا در برنامه‌ها مردم شعار هفته بسیج را بیشتر لمس کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اهر، برگزاری هشت یادواره شهدا در شهر و روستاهای شهرستان اهر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا پیروی از منویات مقام معظم رهبری بوده به‌طوری که امام خامنه‌ای فرموده‌اند: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست سعی کرده‌ایم تا یادواره‌های شهدا پربارتر باشد.
ایمانی بابیان اینکه بسیج شهرستان اهر از دوم تا پنجم آذرماه به مناسبت هفته بسیج در کلینیک شفاء ارسباران خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه می‌دهد، تصریح کرد: به دلیل اینکه سپاه ناحیه اهر در شهرستان تنها یک مرکز خدمات درمانی دارد به همین خاطر خدمات درمانی را در این کلینیک توسط پزشکان ارائه می‌دهیم و در تلاش هستیم تا در صورت فراهم‌سازی مقدمات به مناطق محروم نیز اکیپ‌های پزشکی اعزام کنیم.
وی از افتتاح و واگذاری ۳ واحد مددجویی احداث‌شده به همت بسیجیان بسیج سازندگی هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث‌شده و آماده واگذاری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.
فرمانده سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: دشمن با آن‌که در جبهه‌های مختلف از جمهوری اسلامی شکست‌خورده برای به‌زانو درآوردن ملت ایران دست به دامان رسانه‌ها و اقدامات کور شده ما سپاه و بسیج در راستا با برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری اقدام به تبیین مواضع دشمنان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌کند و در طول هفته بسیج نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی و جهاد کبیر برگزار خواهد شد.
ایمانی همچنین از تشکیل ۱۳ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در راستای اعتلای بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ۱۳ صندوق قرض‌الحسنه در مساجد به‌صورت محله محور تشکیل یافته به‌طوری که سهم شهرستان در سال ۹۶ و ۹۷ بر اساس سهمیه شهرستانی ۱۶ مورد بوده که تا پایان سالجاری ۳ صندوق دیگر ایجاد می‌شود و هدف از تشکیل این صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و کمک به بسیجیان جهت تأمین معیشت است.
وی اضافه کرد: طرح تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد صرفاً برای کمک به معیشت بسیجیان بوده که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان هیچ سودی لحاظ نمی‌شود به عبارتی تسهیلات پرداختی این صندوق‌ها بدون بهره است.
فرمانده سپاه ناحیه اهر با تأکید بر اینکه برخی‌ها در تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مانع‌تراشی می‌کردند، گفت: یکی دیگر از اقدامات پایگاه‌های مقاومت بسیج راه‌اندازی گشت‌های محله محور بوده و ما مجبور بودیم برای این گشت‌ها پاسخگو باشیم این در حالی است که اخیراً ابلاغ راه‌اندازی گشت‌های محله محور بسیج صادر شد که آن را دادستان کل کشور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده نیروی انتظامی کشور امضاء کرده‌اند.
ایمانی تأکید کرد: با صدور ابلاغ رسمی از سوی مقامات قضایی، انتظامی و بسیج دیگر در گشت زنی بسیجیان که عمدتاً در راستای تأمین امنیت پایدار و کمک به برادران نیروی انتظامی است نیازی به مجوز نداریم و گشت‌های بسیج در هفته بسیج در شهر و روستاها ملموس‌تر می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.