کد خبر : 116766
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اکتبر 2018 - 17:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای باید بکوشیم تا یاد شهدا همیشه زنده بماند بسته هستند

باید بکوشیم تا یاد شهدا همیشه زنده بماند

باید بکوشیم تا یاد شهدا همیشه زنده بماند

امام جمعه شهرستان اهر؛ در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران اذعان داشت: اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری می باشد.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله حاجی زاده؛ امام جمعه شهرستان اهر؛ در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران اذعان داشت: اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دور قبل که این یادواره در شهر اهر برگزار شد جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر در این همایش عظیم شرکت کرده بودند که به خوبی با شهدای منطقه ما و راه و روش و سیره آنها آشنا شدند و این یک نعمت بزرگی برای ما است.

امام جمعه شهرستان اهر در خصوص اهمیت این یادواره اظهار داشت: حال پس از سال ها دوباره نوبت به شهرستان اهر برای برگزاری آن رسیده است که اینبار باید بسیار بهتر از دور قبل و پرشورتر برگزار شود. همچنین امیدوارم خداوند این دفتر پربرکت شهادت را بر روی ماها نبندد و از آن بی نسیب نباشیم.

وی در خصوص سربلندی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با گذشت این همه سال و با وجود این همه دشمن ها و انواع حملات و تحریم ها انقلاب ما به برکت خون شهدا پابرجا مانده است. ما نیز برای این شهدا نباید کم و کاستی بگذاریم و باید هر دوره بهتر از دور قبل این یادواره ها را برگزار کنیم.

آیت الله حاجی زاده در پایان از حاضرین در جلسه خواست تا هریک مسئولیتی برعهده گیرند و در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره شهدا بکوشند.

در انتهای جلسه مقرر شد این یادواره شهدا در ۹ دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.