کد خبر : 116716
تاریخ انتشار : شنبه 29 سپتامبر 2018 - 19:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۷ پروژه ناتمام ورزشی منوط به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بسته هستند

اجرای ۱۷ پروژه ناتمام ورزشی منوط به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان

اجرای ۱۷ پروژه ناتمام ورزشی منوط به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای ۱۷ پروژه ناتمام ورزشی نیاز به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبارداریم.

به گزارش اهروصال؛ دکتر بهتاج در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان با ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان اهر در پاسخ به درخواست ورزشکاران در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان اهر ازجمله ورزشگاه ۵ هزارنفری و سالن رزمی گفت: متأسفانه درگذشته کلنگ ۱۷ پروژه ورزشی را به زمین زده‌اند و اکثرشان با کمترین پیشرفت فیزیکی و در حد فونداسیون به حال خود رهاشده و باگذشت چندین سال با توجه به تورم فعلی بالای ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این پروژه به اتمام برسد.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان آمادگی دارد در راستای سیاست‌های دولت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار نماید تا این پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شده و در خدمت جامعه ورزشی قرار گیرد.

این مقام مسئول که در نشستی صمیمی دوساعته به مشکلات ورزشکاران اهری گوش می‌داد در پاسخ به درخواست ورزشکاران ورزش‌های رزمی که جمعیت قابل‌توجهی از ورزش شهرستان را تشکیل می‌دهند اعلام کرد به هر نحو ممکن و در جهت خدمت‌رسانی به ورزشکاران این رشته با تأمین اعتبارات لازم از منابع مختلف سالن ورزش‌های رزمی   تکمیل این پروژه به‌زودی آغاز می‌شود.

دکتر بهتاج با قدردانی از رئیس ورزش و جوانان اهر که در طول حضور چند ماهه خود منشاء خدمات ارزشمند به جامعه ورزشی شهرستان شده گفت با وجود نیاز به خدمات این مدیر در مرکز استان ،به جهت نیاز منطقه به خدمات نامبرده برای توسعه ورزش شهرستان حمایت خواهیم کرد تا با تلاش مضاعف شاهد  پیشرفت و رونق  ورزش شهرستان با همکاری و همراهی مسئولین شهرستان و ورزشکاران باشیم  تا در این شهرستان باردیگر با  حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران  شاهد حضورپررنگ ورزشکاران اهری در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به اخذ مالیات از باشگاههای ورزشی  تحت نظارت این اداره گفت: با هماهنگی های انجام شده با اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی و دستور مدیرکل ،دریافت مالیات از این باشگاه ها کنسل شده است و دیگر شاهد اخذ مالیات بر ارزش افزوده از این باشگاه ها نخواهیم بود.

این مدیر ارشد ورزش استان اعلام کرد که بحث استخدام  ورزشکاران که موفق به کسب مدال قهرمانی در سطح بین المللی شده اند در دولت تدبیر و امید آغاز شده و چندین مورد نیز از این عزیزان استخدام شده اند .

وی در پایان بر حمایت جدی از هیئت های ورزشی فعال تأکید کرد و افزود: هر هیئتی که خدمات و کارنامه موفقی داشته باشد قطعاً خدمات به این هیئت ها نیز بیشتر خواهد شد.

در این جلسه روسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی در نشستی صمیمی مسائل و مشکلات خود را مطرح کرد و انصافاً مدیرکل ورزش و جوانان به طمأنینه به سخنان این عزیزان گوش‌داده و دستورات لازم را صادر کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.