کد خبر : 116556
تاریخ انتشار : جمعه 21 سپتامبر 2018 - 22:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است بسته هستند

اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است

اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است

در هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه اهر با شعار محوری « ما توانستیم » در راستای بزرگداشت شهداء و ایثارگران، محرومیت زدایی و سازندگی، بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را اجرا خواهد نمود.

به گزارش اهروصال؛ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم. دوران دفاع مقدس، آئینه تمام نمای اهداف و دستاوردهای حرکت عطیم مردمی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، زمینه بروز و ظهور حرکتی ماندگار، جامع و کارآمد در برقراری حکومت مردم سالاری دینی با حفظ استقلال در عرصه های بین المللی و مبارزه با استکبار جهانی شد. اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و پایداری در ۸ سال دوران پرافتخار دفاع مقدس و به یمن هدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت امروز به عنوان الگویی موثر در خودباوری و استقامت مردم آزادیخواه منطقه و جهان قرار گرفته است.

در هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه اهر با شعار محوری « ما توانستیم » در راستای بزرگداشت شهداء و ایثارگران، محرومیت زدایی و سازندگی، بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را اجرا خواهد نمود.

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام در صبح روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در مسجد امام خمینی (ره) شروع خواهد شد و در ادامه شاهد رژه موتوری و خودرویی نیروهای بسیج و انتظامی در سطح شهر از مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدا خواهیم بود.

ایمانی در ادامه از برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، یادواره های شهدای حوزه های شهری و روستایی، بسیج دانش آموزی و دو مورد یادواره شهدای آبروی محله ازجمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های پزشکی برای درمان بیماران در مناطق محروم شهرستان اهر اعزام می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به تجربه موفق در خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین و همچنین برپایی ایستگاه خدمت بی منت که با استقبال کم نظیر اهالی شریف محله شله بران مواجه گردید، در هفته دفاع مقدس نیز این روند تداوم خواهد یافت و غرفه های ویزیت رایگان، مشاوره روانشناسی و خانواده، ایستگاه فرهنگی هنری کودکان و ایستگاه صلواتی در محل دایر شده و به ارائه خدمات رایگان به مجاورین مسجد حضرت جواد الائمه(ع) در منطقه شله بران خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان به افتتاح ۳ واحد خانه محروم در روستای سرقین و کمک به بازسازی فضای داخلی مسجد روستای آلمان قدیم اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان، فراخوان سومین جشنواره شعر استانی ارسباران، برپایی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه، نشست های بصیرت دهی و روشنگری، اکران فیلم های دفاع مقدس در پایگاه ها،ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایی ایستگاه های صلواتی و مانور بزرگ بسیجیان در فضای مجازی باهدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر است.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.