کد خبر : 116438
تاریخ انتشار : جمعه 14 سپتامبر 2018 - 18:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمنان نظام اسلامی می خواهند ایران اسلامی را ناکار آمد جلوه دهند بسته هستند

دشمنان نظام اسلامی می خواهند ایران اسلامی را ناکار آمد جلوه دهند

دشمنان نظام اسلامی می خواهند ایران اسلامی را ناکار آمد جلوه دهند

مدیرکل تشکل های اسلامی – سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی می خواهند با ترفندهای مختلف نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش اهروصال؛ دکتر محمد قربانی در آیین اختتامیه دومین اردوی آموزشی – تشکیلاتی تشکلهای اسلامی و سیاسی (حیات طیبه) در واحد اهر گفت: الحمداله به برکت انقلاب اسلامی ،ایران اسلامی یک کشوری مستقل و مستعد در تمامی زمینه هاست که می خواهند با توطئه ها و کارشکنی های مختلف هدف شوم خود را عملیاتی کنند.
وی گفت: امروز کشور ما رده اول علمی منطقه را به خود اختصاص داده در حوزه های مختلف علمی سرآمد هستیم و دانشمندان جوان ما با همت مضاعف خود گامهای عملی در جهت نیل به خودکفایی کشور برداشته اند.
این مقام مسئول با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور افزود: امروز به برکت خون شهدا، کشور ما در مسیر پیشرفت و ترقی است اما متأسفانه در مدیریت توزیع مشکل داریم و در برخی موارد فساد زا است که امیدواریم با تدبیر ویژه این مشکل نیز مرتفع گردد.
قربانی با اشاره به نفوذ غرب به خصوص امریکا در رژیم طاغوت و قبل از انقلاب گفت: تنها ۶۰ هزار مستشار نظامی امریکایی در بخش های نظامی کشورفعالیت داشتند و در کشور با نفوذی که داشتند که اراده و تصمیم آنها لازم الاجرا بود.
مدیرکل تشکل های اسلامی ، سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قبل از انقلاب بیشترین پزشکان شاغل در کشور از کشورهای هندوستان و بنگلادش بود که امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های متعدد در عرصه پزشکی و خودکفایی در تأمین نیروهای متخصص پزشکی و شاهد پیشرفته ترین اعمال جراحی در داخل کشور هستیم که دراین خصوص باید شکرگذار نظام اسلامی باشیم.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمن و ترویج جنگ نرم گفت: امروز هدف دشمن تضعیف هویت اسلامی و انقلابی با ترویج خرده هویت های وارداتی است که در این خصوص باید همیشه هوشیار باشیم وبا راهکارهای لازم زمینه جذب جوانان را به مسائل فرهنگی و معنوی فراهم کنیم .
دکتر باقری افزود: با وجود اینکه بیش از ۳۶ کشور با عراق در جنگ ایران و عراق همکاری می کردند در جنگ از همه این کشورها اسیر داشتیم اما با همت پولادین جوانان بسیجی ،با تکیه بر سلاح ایمان و تقوی با کمترین امکانات بر دشمن زبون غلبه کردیم .
وی در پایان با تأکید بر ضرورت افزایش فعالیت های دانشجویان در زمینه های مختلف گفت: دانشجویان می توانند در برنامه های مختلف فرهنگی هنری و سیاسی، اجتماعی نقش اساسی خود را ایفاء کنند.
در پایان این مراسم از منتخبین فعال فرهنگی ،هنری و ورزشی در این اردو با حضور مسئولین کشوری و استانی دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.