کد خبر : 116192
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آگوست 2018 - 11:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اکران فیلم سینمایی « تنگه ابوقریب » در سینما قدس اهر بسته هستند

اکران فیلم سینمایی « تنگه ابوقریب » در سینما قدس اهر

اکران فیلم سینمایی « تنگه ابوقریب » در سینما قدس اهر

بعد از سالیان درازی که چراغ سینمای اهر در خاموشی فرو رفته بود و‌ به تدریج می رفت تا به فراموشی سپرده شود با همت و تلاش ستودنی شهرداری اهر و با اکران فیلم های سینمایی از جنس دینی و انقلاب اسلامی، جان دوباره گرفت و فیلم هایی نظیر « شاهزاده روم » و‌ یا « به وقت شام » با استقبال خوب و کم نظیر مردم اهر مواجه گردید.

سرویس فرهنگی اهر وصال؛

بعد از سالیان درازی که چراغ سینمای اهر در خاموشی فرو رفته بود و‌ به تدریج می رفت تا به فراموشی سپرده شود با همت و تلاش ستودنی شهرداری اهر و با اکران فیلم های سینمایی از جنس دینی و انقلاب اسلامی، جان دوباره گرفت و فیلم هایی نظیر « شاهزاده روم » و‌ یا « به وقت شام » با استقبال خوب و کم نظیر مردم اهر مواجه گردید. فیلم هایی از این دست به دلیل داشتم تِم ها و مفاهیم مذهبی و انقلابی، در بین اقشار فرهنگی و مقیّد به آموزه های اسلام که در اهر اکثریت مردم را تشکیل می دهند طرفداران زیادی دارد. همین قضیه توانسته است سینما قدس اهر را از رکود خارج و به تحرک و‌ پویایی برساند.

حضور گسترده ی اهری ها برای مشاهده فیلم هایی از این دست نشانگر این مساله است که تهاجم فرهنگی دشمن فقط با کارهای فرهنگی اصیل با محتوای دینی می تواند خنثی شود.
« تنگه ابوقریب » از جمله فیلم های دفاع مقدس می باشد که به خوبی توانسته است گوشه ای از فداکاری ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام را در پرده سینما به نمایش درآورد.
تنگه ابوقریب، منطقه ای از خاک میهن اسلامی در استان خوزستان می باشد که در جریان آخرین سال جنگ تحمیلی شاهد واقعه ای عظیم و دفاع جانانه بسیجیان جان برکف در مقابل حمله ی وسیع دشمن بعثی بوده است.
همزمانی اکران این فیلم ارزشمند با اجرای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را به فال نیک می گیریم. با حضور خود به همراه خانواده در سینما قدس اهر و تماشای « تنگه ابوقریب » هم با ارزشهای دفاع مقدس آشنایی بیشتر پیدا کرده و هم بر رونق یکی از مکان های فرهنگی شهرمان بیفزاییم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.