نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر دیگر من به وزرای کشور و ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما در خصوص فوتبال است. فرآیندی که در فوتبال طی می شود کل وحدت ملی را زیر سوال برده است.

وی افزود: در هر بازی استقلال و پرسپولیس با تیم های شهرستانی بدترین توهین ها به شهرستانی ها می شود ولی به جای برخورد با توهین کنندگان ۴۰ نفر از هواداران تراکتورسازی را بازداشت می کنند.

حسن نژاد ادامه داد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تعداد زیادی از افراد فحاشی کردند ولی دوربین صدا و سیما روی برخورد پلیس با یک هموطنی که لباس بختیاری بر تن دارد، زوم می کند. یک عده اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را درک نمی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد من این است که یا برخورد جدی شود یا اینکه اگر شرایط به همین شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل شود، اتفاقاتی که در اهواز و ورزشگاه آزادی رخ داد را مضر به حال وحدت ملی می دانم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان با افتخار می گوید همه بدهی های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است ولی همین وزیر ورزش می گوید برای پرداخت هزینه های کی روش و تیم ملی پول نداریم، چطور این وزارتخانه پولی برای خرید تشک کشتی مرند ندارد اما برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می کند.