کد خبر : 116056
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آگوست 2018 - 10:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امام جمعه ورزقان تودیع شد بسته هستند

امام جمعه ورزقان تودیع شد

امام جمعه ورزقان تودیع شد

طی مراسمی با حضور نماینده مردم ورزقان و خاروانا، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولان شهرستان ورزقان، از زحمات پنج ساله حجت الاسلام مسعود مهدوی قدردانی شد .

 به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا، طی مراسمی با حضور نماینده مردم ورزقان و خاروانا، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولان شهرستان ورزقان، از زحمات پنج ساله حجت الاسلام مسعود مهدوی قدردانی شد .
حجت الاسلام مهدوی در این آیین با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، اظهارکرد: در پنج سالی که در خدمت مردم ورزقان بودم سعی کردم مشکلات مردم و شهرستان را کمتر کنم. در این مدت توانستیم اقدامات  زیادی در حوزه فرهنگ انجام دهیم زیرا این شهرستان زمینه خوبی برای توسعه دارد .
وی افزود: پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان نقش اساسی در آبادانی و عمران منطقه داشته و آینده درخشانی را برای شهرستان رقم خواهد زد .
وی اظهارکرد: در گذشته اختلافات سلیقه ای باعث توقف رونق شهرستان شده بود که خوشبختانه وحدت مسئولان ارشد شهرستانی چرخ های توسعه شهرستان را به چرخش در آورده است .
وی خاطرنشان کرد: بخاطر مردم باید از بسیاری از مسائل کوتاه آمد و ما در تمامی عرصه ها در مقابل خون شهدا مدیون هستیم .
فرماندار ورزقان نیز در این آیین اظهارکرد: ورزقان جهشی همه جانبه برای توسعه دارد و امام جمعه شهرستان نیز در تمامی پروژه‌ها با راهنمایی و حمایت خویش نقش اساسی داشتند .
حسن یحیوی افزود: هرکجا وحدت همدلی باشد موفقیت به همراه دارد و رضایت خداوند همانجا خواهد بود و برای این عزیز آرزوی سلامتی‌ داریم .
بر اساس این گزارش؛ هنوز امام جمعه جدید ورزقان معرفی نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.