کد خبر : 115952
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آگوست 2018 - 17:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ده سال زمان برای ساخت نود کیلومتر جاده کافی نبود؟ بسته هستند

ده سال زمان برای ساخت نود کیلومتر جاده کافی نبود؟

ده سال زمان برای ساخت نود کیلومتر جاده کافی نبود؟

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: جاده تبریز- اهر تبدیل به قتلگاه شده و دستگاه‌ها باید مکلف شده و به آنها تذکر داده شود که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزاش اهر وصال به نقل از خبرگزاری فارس، محبوب علیلو بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: همه ما سخنرانی‌های جذاب و دلنشینی داریم و به‌نوعی صحبت می‌کنیم که انگار مسئولیتی در ارتباط با مسائل و مشکلات نداریم.

وی اظهار داشت: از سوی دستگاهی که متولی یک پروژه است، انتظار ارائه راهکار و حل مشکل‌داریم، انتظار می‌رود هر یک از دوستانی که به نشست‌ها می‌آیند، تنها به اینکه بگویند اگر فلان کار را بکنیم مسائل حل می‌شود، اکتفا نکنند، این را همه می‌دانند، باید واقعاً دستگاه‌های متولی و مسوول پای‌کار بیایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت بزرگراه تبریز – اهر افزود: بحث بزرگراه اهر – تبریز بسیار مشکل‌ساز شده چرا باید شاهد از دست دادن جان تعدادی از هموطنان باشیم؟

وی افزود: همه ما مسوولیم، صرف ارائه گزارش و انداختن توپ در میدان دیگر دستگاه‌ها مشکلی را حل نمی‌کند، به‌جای ارائه عملکرد، دستگاه‌ها راهکار ارائه دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: آیا برای اتمام بزرگراه ۹۰ کیلومتری تبریز- اهر حدود ۱۰ سال زمان کافی نبود؟ در هر دوره نماینده‌های اهر آمدند و گفتند به میمنت حضور آقای وزیر در این تاریخ افتتاح می‌شود، اما آن نماینده رفت و نماینده‌ای دیگر آمد و قطعاً بعد از اتمام دوره خواهند گفت سال بعد افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جاده تبریز- اهر تبدیل به قتلگاه شده و دستگاه قضایی در این خصوص باید به‌اجبار مسوولیتش را انجام دهد، دستگاه‌ها باید مکلف شوند و به آنها تذکر داده شود که به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.