کد خبر : 115836
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آگوست 2018 - 14:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کتاب ” سفیر عشق ” اثر سیّد علینقی آل محمّد منتشر شد بسته هستند

کتاب ” سفیر عشق ” اثر سیّد علینقی آل محمّد منتشر شد

کتاب ” سفیر عشق ” اثر سیّد علینقی آل محمّد منتشر شد

کتاب ” سفیر عشق ” اثر سیّد علینقی آل محمّد منتشر شد.

کتاب ” سفیر عشق ” اثر سیّد علینقی آل محمّد منتشر شد.

سرویس فرهنگی اهر وصال؛

” سفیر عشق ” در زمره ی کتاب های تاریخی و بیان زندگانی پربرکت پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت قرار دارد. تاکنون روایت و شرح حال آن بزرگوار به شیوه های گوناگون و توسط مورخین و اندیشمندان اسلامی و غیر اسلامی زیادی صورت گرفته است ولی پژوهشگر برجسته ی ارسباران، حجت الاسلام آل محمد اهری در یک روش منحصر بفرد و ابداعی، سعی نموده است تا رویدادهای تاریخی اسلام را که در ارتباط با وجود نازنین نبی مکرم می باشد در قالب رمان ریخته و با ظاهری متفاوت و جذّاب ارائه نماید.

رمان یکی از روش های تاثیرگذار برای انتقال مفاهیم و ارزش های معرفتی به مخاطب و جامعه هدف می باشد. مخصوصا در این برهه که تهاجم فرهنگی دشمن با روش های گوناگون و از جمله در پوشش رمان صورت می پذیرد اهمیت کار ایشان صدچندان آشکار می شود. نگرش رمانی به زندگانی رسول خدا(ص) و در عین حال حفظ قداست و معنویت تاریخ اسلام را می توان نقطه ی عطفی در رمان نویسی دینی دانست.

پرداختن به برخی از شبهاتی که در مورد مباحث اسلامی از جمله عصمت و اِعجاز پیامبر وجود دارد از نقاط قوت و برجسته این نوشتار هست. قلم روان و سلیس از ویژگی های دیگر این کتاب فاخر می باشد که البته در سایر آثار این نویسنده قابل مشاهده است.

کتاب ارزشمند ” سفیر عشق ” حاصل تلاش مبارک و موفق حجت الاسلام سید علینقی آلمحمد اهری هست که در سیصد صفحه و در قطع وزیری توسط انتشارات شمیسا در اهر چاپ و منتشر شده است. مطالعه این کتاب به همشهریان عزیز از جمله جوانان جویای اطلاعات دینی توصیه می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.