کد خبر : 115821
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آگوست 2018 - 14:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نماینده می‌گوید طرح سئوال از رئیس‌جمهور آینده سیاسی‌ام را تضمین می‌کند یا آسفالت راه‌های روستایی؟! بسته هستند

نماینده می‌گوید طرح سئوال از رئیس‌جمهور آینده سیاسی‌ام را تضمین می‌کند یا آسفالت راه‌های روستایی؟!

نماینده می‌گوید طرح سئوال از رئیس‌جمهور آینده سیاسی‌ام را تضمین می‌کند یا آسفالت راه‌های روستایی؟!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در دیداری که نمایندگان مجلس دهم با رهبر انقلاب داشتند، امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه مجلس باید در رأس امور باشد به مزاح گفتند مبادا با گل‌ به خودی دیگران صدرنشینی کنید!

در گفت‌وگو با آناج عنوان شد؛

روایت بیگی از مزاح رهبر انقلاب با نمایندگان: نکند مثل تیم ملی با گل‌ به‌خودی دیگران در رأس باشید!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در دیداری که نمایندگان مجلس دهم با رهبر انقلاب داشتند، امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه مجلس باید در رأس امور باشد به مزاح گفتند مبادا با گل‌ به خودی دیگران صدرنشینی کنید!

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود، ابراز داشت: ۴ طرح قبلی به سبب فشار دولت‌مردان و بده‌بستان با نمایندگان امضاءکننده طرح سوال به سرانجام نرسید اما این‌بار اعلام شد اسامی کسانی که امضاء خود را پس می‌گیرند انتشار می‌یابد تا عده‌ای طرح سوال از رئیس‌جمهور را وجه‌المصالحه کارهایشان قرار ندهند.

نماینده می‌گوید طرح سئوال از رئیس‌جمهور آینده سیاسی‌ام را تضمین می‌کند یا آسفالت راه‌های روستایی؟!

وی یکی از مشکلات مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت را تقدم مسایل محلی بر منافع ملی خواند و تصریح کرد: برخی نمایندگان می‌گویند آیا سوال از رئیس‌جمهور یا استیضاح فلان وزیر می‌تواند آینده سیاسی بنده را برای دوره بعدی انتخابات مجلس تضمین کند؟ اما اگر به‌جای این کارها اعتبارات محلی جذب و راه فلان روستاها را آسفالت کنم، دوره بعدی ۱۰۰ درصد نماینده‌ام!

روایت بیگی از مزاح رهبر انقلاب با نمایندگان: نکند مثل تیم ملی با گل‌ به‌خودی دیگران در رأس باشید!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به آخرین دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبر معظم انقلاب اشاره و توضیح داد: در این دیدار امام خامنه‌ای نمایندگان را خطاب قرار دادند و به مزاح گفتند مبادا در رأس امور بودن شما به‌مانند صدرنشینی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی باشد که با گل‌به‌خودی مراکش در رأس قرار گرفت.

وی استیضاح علی ربیعی را اقدامی سیاسی خواند و با تاکید بر اینکه اراده‌ای برای حذف او وجود داشت، اذعان کرد: ابتدا با تفکیک وزارتخانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستند دو وزیر جدید برای آن‌ها معرفی کنند اما با مخالفت مجلس، در نهایت یک شبه استیضاح را کلید زدند و طبق گفته سلمان خدادادی صبح اعلام شده بود عصر برای استیضاح ربیعی جلسه تشکیل داده شود.

با استیضاح علی ربیعی مخالف بودم

بیگی با بیان اینکه در ماجرای استیضاح عباس آخوندی، هیئت رئیسه سه ماه وقت‌کشی کرد و خواست نمایندگان مجلس را در کمیسیون مربوطه بایگانی کرد، گفت: چه شد که بدون تشکیل جلسه در کمیسیون اجتماعی، استیضاح ربیعی به صحن علنی آمد؟ اصولاً استیضاح او در اولویت نبود و اگر قرار بر این باشد باید وزرای زیادی کنار روند.

وی در پاسخ سوال آناج مبنی بر چرایی عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در اساسنامه قبلی اینگونه عنوان شده بود که هیئت رئیسه‌ها برای سال بعد حق کاندیداتوری ندارند اما اکنون می‌گویند در اساسنامه چنین چیزی نیست و با توجه به بروز اختلاف قرار بر این شد طی جلسه آینده برای اضافه کردن این بند به اساسنامه رأی‌گیری شود.

برای ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی کاندیدا نشده‌ام

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از کاندیداتوری ۱۰ نفر برای کرسی ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خبر داد و بیان داشت: بنده برای ریاست مجمع کاندیدا نشده‌ام.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد مالی شورا و شهرداری تبریز عنوان کرد: رئیس قوه قضائیه زمانی که حکمی را خلاف قانون و بیّن ببیند می‌تواند دستور توقف اجرای حکم را صادر و پرونده را برای بررسی دوباره به دادگاه هم‌تراز ارسال نماید اما آنچه مسلم است آنانکه در دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر با برگرداندن ۸۵۰ میلیون تومان پول و دلارها و … اقرار به جرم کرده‌اند بی‌گناه نیستند.

هنوز هم برای مناظره با پزشکیان آماده‌ام/ مصداق واقعی وکیل‌الدوله را در دانشگاه تبریز دیدم!

احمدعلیرضا بیگی با بیان اینکه در خصوص پرونده فساد مالی شورا و شهرداری و عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای مناظره با هم‌سطح خود و پزشکیان آماده است، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی بیشتر از امثال ربیعی مستحق استیضاح می‌باشد، پروژه‌های عمرانی و جاده‌ای متوقف شده‌اند و وعده‌های مکرر او به نتیجه‌ای ختم نشده است، افتضاحی هم که آخوندی در حادثه قطار به بار آورد هنوز از یادها نرفته است.

وی افزود: وقتی نماینده‌ای برای تشریح عملکرد وزیر راه و دفاع از او به محل مذاکره می‌آید، مصداقِ عینی وکیل‌الدوله است! نمایندگانی هم که در قبال خون جان‌باختگان قطار تبریز_مشهد معامله کرده و یا سکوت اختیار نمودند، خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَهَ شدند.

ایراد مدرک تحصیلی عضو شورای شهر تبریز را از طریق مجلس پیگیری می‌کنم/ آن مقام قضایی که می‌گوید فلان نماینده حق اظهارنظر و ورود به این موضوع را ندارد، بی‌سواد است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به این سوال که پرونده ایراد مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورای شهر تبریز به کجا رسید، یادآور شد: بعد از گذشت دو سال هیئت حل اختلاف استان با اینکه طبق قانون صلاحیت رسیدگی دارد برای بررسی این ادعا جلسه‌ای تشکیل نداده است و رئیس دادگستری استان نیز می‌گوید طرح این مباحث در حیطه‌ی صلاحیت من نیست و دادگستری خود به این پرونده رسیدگی می‌کند.

وی با اعلام اینکه ایراد مدرک تحصیلی عضو شورای شهر را از مجرای مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کند، ادامه داد: آن مقام قضایی که می‌گویند بنده حق ورود به این عرصه را ندارم بی‌سواد است و باید کتاب قانون را یک‌بار دیگر بخواند، برای ورود نمایندگان به عرصه‌های مختلف هیچ محدودیتی نیست.

برای ابزار رفع حاجت سگ و گربه ۶ میلیارد ارز دولتی گرفته‌اند!

بیگی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به نقش بانک‌ها در اخلال نظام اقتصادی، ابراز کرد: خریداران سکه و طلا بانک‌ها هستند و فقط آنان میتوانند این حجم از نقدینگی را به این سو هدایت نمایند.

وی در پایان افزود: بنده اخیراً در لیست کسانی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات خاک گربه را مشاهده کردم و بعد از پرس‌وجو فهمیدم ۶ میلیارد دلار ارز دولتی گرفته‌اند تا خاک گربه وارد نمایند و سگ و گربه‌های خانگی در این خاک رفع حاجت کنند، آیا این اولویت مروز مردم است؟!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.