کد خبر : 115770
تاریخ انتشار : جمعه 10 آگوست 2018 - 16:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جناب پزشکیان! چرا تاکنون هیچگونه قدمی برای حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به سئوال نمایندگان برنداشته اید؟! بسته هستند

جناب پزشکیان! چرا تاکنون هیچگونه قدمی برای حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به سئوال نمایندگان برنداشته اید؟!

جناب پزشکیان! چرا تاکنون هیچگونه قدمی برای حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به سئوال نمایندگان برنداشته اید؟!

نائب رئیس مجلس در خصوص طرح سوال از روحانی گفت: سوال از رئیس جمهور به دلیل تعطیلی مجلس دو هفته بعد در دستور کار قرار خواهد گرفت اگرچه روحانی باید زودتر از این در مجلس حاضر می‌شد.

واکنش پزشکیان به طرح سوال از رئیس جمهور:

روحانی باید زودتر از این در مجلس حاضر می‌شد/ نباید تمام تقصیرها را گردن یک نفر انداخت

به گزارش اهر وصال به نقل از آناج؛ مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: مجلس هفته بعد جلسه علنی نخواهد داشت لذا سوال از رئیس جمهور در دو هفته کاری بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در توضیح سوال از رئیس‌جمهور و برخی اظهارنظرها مبنی بر سیاسی بودن این سوال، تصریح کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور، رئیس جمهور باید زودتر از این در مجلس حاضر می‌شد و شفاف برای مردم و نمایندگان مسائل را آن گونه که هست مطرح می‌کردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: در بسیاری از مسائل و مشکلات تنها یک نفر مقصر نیست، در واقع مجموعه‌ دولت، مجلس، قوه قضاییه و دیگر ارگان‌ها در بروز مشکلات سهیم هستند، آقای روحانی هم باید ضمن حضور در صحن به تمامی مسائل اشاره کند و همه تصمیماتی هم که اتخاذ شده را تشریح کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تصمیمات و سیاست‌های اتخاذ شده به این سادگی مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل و فصل نمی‌شود، ما در حال جنگیم، آمریکا هم همه تلاش خود را به کار بسته که مردم و مسئولان را به جان هم بیندازد؛ لذا به جای انداختن تقصیر به دوش یکدیگر باید با هم تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ضرورت همدلی و همراهی ایجاب می‌کند که گناهان را به گردن یکدیگر نیندازیم، در چنین وضعیتی مصلحت بیان شفاف وقایع و تصمیمات است.

اهر وصال: ما نیز با این نظر پزشکیان که روحانی باید زودتر از این به نمایندگان مجلس پاسخگو می بود موافق هستیم. ولی ظاهرا جناب نایب رئیس خیلی زود از خاطر شریفشان رفته است که ایشان و دوستان امیدی ایشان! تمام سعی و تلاششان را مصروف این کردند که سئوال قبلی نمایندگان از جناب رئیس جمهور در اردیبهشت امسال  به سرانجام نرسد ! و لابی گسترده ای برای منصرف کردن نمایندگان از سئوال ترتیب دادند!

در ثانی اگر پزشکیان در گفته ی خویش صادق هستند چرا هیچگاه در نطق های خویش، تاکنون به این موضوع اشاره نداشته اند و چرا سئوال از روحانی را امضا ننموده اند؟!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.